Gravatar

#6861 DarkLight 16 år siden

Efter flytningen skal jeg vist snart i bio igen. Har hverken set Wolverine eller Star Trek. Og regner ikke med det bliver Birkerød Bio...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6862 elwood 16 år siden

Bander over firefox, jeg ved ikke hvad går galt med firefox fryser med jævne mellemrum, altså jeg klikker på et link og så står den blot og tænker og tænker, hvis jeg så lukker det ned, og starter igen siger den at firefox køre stadigvæk, hvis jeg så lukker firefox.exe via. joblisten kan jeg starte firefox op igen, men på et tidspunkt vil det hænge igen når jeg klikker rundt på links.

Meget weird og pænt træls! har også prøvet og ominstallere det.

Uden held.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6863 tiany 16 år siden

Kom hjem kl.16 fra en lang dag på arbejde. Apotekerne er igen gået helt amok, fordi butikkerne har været lukket en enkelt dag. Nu er vi nede ved svigermekanikken som har inviteret os ud og spise.

#6861 Glem alt om Wolverine, se Star Trek - klasse film!
Valar morghulis
Gravatar

#6864 DarkLight 16 år siden

Tiany,
Hmm. Det er vist den generelle mening :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6865 filmz-Kadann 16 år siden

Jeg har lige forsøgt at se Highlander 2: Director's Cut - yes, they went there.

Det jeg nåede at opfange, ud fra den halve times tid jeg så, er at man har droppet det der med rumvæsner og i stedet ændret historien, så vores udødelige venner kommer fra en eller anden avanceret fortid i jordens historie.

Det har ikke hjulpet på filmen, ud fra hvad jeg kunne bedømme, faktisk er den præcis ligeså tåbelig som før.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6866 evermind 16 år siden

Jeg tror, jeg vil smide mig på sofaen med en flaske Faxe Kondi Light og en hjemmelavet pizza og stene til min nyeste indkøbte nazizombiefilm - nej, ikke Død Snø, desværre, men Outpost.

Men til ære for især elwood bringer jeg først et meget mørkt og grumset billede af Gud og undertegnede.

Samt et noget lysere ét af den hellige skrift. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6867 elwood 16 år siden

Haha det stort Evermind, velkommen i klubben af folk der har mødt Gud 8-)
Gravatar

#6868 Highland Park 16 år siden

#6866: Med armene over kors - Gud formår at sætte sig i respekt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6869 evermind 16 år siden

Takker. Det var en ren åbenbaring! Efter at have stået side om side med manden, forstår jeg udtrykket "Ære være Gud i det høje!" for han var godt nok langbenet!! :D

Det var jo ham, der opfandt respekt! :)

Hvis DR stadig genudsender Troldspejlet om lørdagen, burde de ikke behøve at vise "Før søndagen" ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6870 elwood 16 år siden

#6869 Hehe ja det overraskede også mig da jeg mødte ham.

Skriv ny kommentar: