Gravatar

#6871 gi-jones 16 år siden

#6889: Nej. Det var Chuck Norris der opfandt respekt. Men da sagde Stegelmann: "Show me. I wan't to know what all the fuss is about"
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6872 evermind 16 år siden

Gisp ... Måske ER Jakob Chuck!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6873 Takfornu 16 år siden

# 6872 Uhhh I just felt the earth move from his push-ups ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6874 mr gaijin 16 år siden

Min døgnrytme er smadret, efter jeg er kommet tilbage til DK. Som selverklæret b-menneske holder det slet ikke at falde i søvn kl. 9 om aftenen og stå op kl. 6 om morgenen.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6875 Highland Park 16 år siden

#6874: Lidt apropos sidder jeg og hygger mig med nyeste udgave af Words Without Borders:
"MAY 2009: CORRIDOR OF DREAMS: WRITING FROM JAPAN"
Sogil Yans "Corridor of Dreams" virker meget spændende. Forhåbentlig bliver den snart oversat.
Man kan forresten læse alle teksterne på originalsproget, hvis det skulle have interesse. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6876 Takfornu 16 år siden

Hold kæft hvor træls - Har lige fået et skud antihistemin og penecillin pga. af min allergi - at skulle tilbringe sådan en dejlig dag under dynen og indenfor, godt man har sin musik og film at hygge sig med :(
Gravatar

#6877 Kiksmann 16 år siden

#6876 God bedring;)

#6874 Nej den holder ikke helt, klokken 20 går du jo fuldstændigt død :)

Skal hen og se Fedtmule med Junior :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#6878 Takfornu 16 år siden

# 6877 Takker :)

Er lige oppe for at checke om, der er noget nyt om vores nye hus :) - og samtidig checke om der er sket lidt nyt her på filmz ;)
Gravatar

#6879 elwood 16 år siden

Lige været inden og se Gran Torino, Clinten kan stadigvæk.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6880 tiany 16 år siden

Har lige modtaget en regning fra su-styrelsen på 13.500 kr fordi jeg fik tjente for meget sidste år :( Ikke lige penge jeg har liggende, men det virker heldigvis til at de har en rimelig fleksibel afbetalingsordning, så længe det faste beløb hver måned bliver betalt. Så jeg håber det kan afbetales i løbet af efteråret.

Ellers har jeg lige besluttet mig for hvornår min kandidat skal afleveres, d.21/8, så nu har jeg en deadline og gå efter. Hvilket forhåbentlig kan motivere mig til at blive færdig.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: