Gravatar

#6901 Highland Park 16 år siden

#6899: Det er et godt spørgsmål. Personligt ville jeg da helst anmelde de film, hvor jeg følte, at jeg havde noget på hjerte og dermed noget at tilbyde de, der måtte bruge deres tid på og give sig i kast med at læse min anmeldelse. Ligesom dig har jeg klart mine præferencer og ønsker heller ikke at spilde både min og andres tid (selv om det sidste ikke nødvendigvis afhænger af mig og min indsats).

Jeg er endnu ikke stødt på en anmelder, der skriver gode engagerede anmeldelser om alt, men hatten af for dem hvis de findes. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6902 filmz-Bruce 16 år siden

#6901 :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6903 Kruse 16 år siden

Jeg har været til eksamen i skriftlig Engelsk på A niveau i dag. Jeg synes faktisk at det gik ganske godt, men jeg stoler ikke længere på mine fornemmelser. Sidste terminsprøve i engelsk, skrev jeg hvad der følte som min dårligste engelsk stil nogensinde, og den endte jeg med at få 7 pil op for :) Så jeg håber at det er en positiv censor der skal rette min stil.

Nu har jeg så en lille periode med nogle fridage, indtil på mandag hvor jeg skal til eksamen i skriflig samfundsfag på A-niveau. Og da jeg har fri i morgen, skal der i hvert fald ses STEEL i aften :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6904 davenport 16 år siden

Læseferie er ikke fridage, min fine ven!!

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6905 Kruse 16 år siden

#6904: Hehe, nej det er jo rigtigt nok, men nu kan man ikke læse alt for meget op til de skriftlige eksamener. Så indtil mine skriflige eksamener er overstået, vælger jeg at lægge trykket på ferie i læseferie :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6906 Takfornu 16 år siden

#6901 Cinefil.dk har nu altid leveret kvalitetsanmeldelser af både film og Tv-serier ;)

Anyways ... Har lige været til et par gode møder, som vasker en ellers dum dag på arbejde væk, så man kan slappe af her til aften :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6907 elwood 16 år siden

Pfftt jeg gir ikke meget for et site der ikke værdiger That's Entertainment en Anmeldelse 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6908 Bony 16 år siden

Jeg er tilbage til mit daglige Filmz-fix. Det er savnet! I er savnet. :)

Efter at være tvunget halvt i knæ af at kunne se frem til to skriftlige og fire mundtlige eksaminationer på kun fire uger, er jeg nu ved at være lidt ovenpå igen efter at være kommet godt i gang. Skolearbejde er for en stund, kun tal, fakta og linjer i en bog og er ikke endvidere interessante. Visdommens sidegade er lukket for gennemkørsel. Med andre ord, jeg holder en tiltrængt læse-pause. :)

Som den flittige læser måske fangede i mine tidligere indlæg, så var min kæreste og jeg ude i spekulationer om køb af bil. Til vores store overraskelse, blev drømme-lejligheden dog pludselig ledig, så den sagde vi straks ja til. Samme by som vi bor i nu, i Nordsjælland tæt ved vandet, fem værelser og oceaner af ekstra plads. Stor og lys og det bedste af det hele, jeg får endelig et ekstra rum til at lave en hjemmebiograf i! Et helt rum, udelukkende til min helt store passion. Vores store drøm er gået i opfyldelse, så det er simpelthen så pisse fedt! Så kan bilen sagtens vente. :D

Der er kommet lidt ro over geledderne, efter at det er gået op for mig at huen er i hus, lige gyldigt hvad der så end sker. Fra den 18 juni er jeg ikke til at skyde igennem, med hjelm på hovedet og ferie på kontoen. Så står den på sommerferie og regulær wannabe-teenage-hue-druk. Forhåbentligt sniger der sig også et lille Filmz-arrangement ind. Man krydser vel fingre..

Stort tillykke til Navarre3, med hus købet hjemme i staterne. Det er for fedt at høre, at det ser lysere og lysere ud. :)

Tak til Highland Park for linket til den Firefly comic stribe. Fantastisk morsom. Grinede højlydt. Du må altså snart få set den serie.. :)

Og sidst, men ikke mindst. Tillykke til Evermind for at have mødt selveste Hr. Stegelmann. Jeg er da lidt (læs. meget) misundelig. Forresten, så hold øje med din indbakke. Jeg vil lige høre om du vil gøre mig en lille tjeneste. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6909 elwood 16 år siden

Forresten, så hold øje med din indbakke. Jeg vil lige høre om du vil gøre mig en lille tjeneste. :)

Det kan Zombier sku da ik finde ud af suk...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6910 Highland Park 16 år siden

Bony (6908) skrev:
Jeg er tilbage til mit daglige Filmz-fix. Det er savnet! I er savnet. :)

Man bliver jo helt i godt humør af sådan et positivt og opstemt indlæg! :)
Tillykke med lejligheden bony - det lyder knageme lækkert.

Bony (6908) skrev:
Tak til Highland Park for linket til den Firefly comic stribe. Fantastisk morsom. Grinede højlydt. Du må altså snart få set den serie.. :)

Det var da så lidt.
Og ja... jeg ved det... :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: