Er en smule gnaven... Jeg havde målstyringssamtale i fredags, og havnede på (ta-daaa) 100%!! Ret godt. Jobcenteret (vores kunde) var her og var ovenud tilfreds med resultater og samarbejde. Kandidaterne giver højere og højere evalueringer, og i fredags var mit benchmark 5,4 ud af 6. Ret godt også.
Så har min chef valgt at ignorere mig i dag, fordi jeg har glemt at sætte et flueben i en protokol og hun indskærpede overfor mig igår, at jeg skulle tage administrationen alvorlig...
O.o
Helt ærlig, hun kunne nærmest ikke blive mere tilfreds, men... Hun er typen der godt kan give ros, men der er altid et men. "Det var godt gået, men det kan sagtens blive bedre.."
Jeg er virkelig træt af ikke at blive annerkendt for det stykke arbejde jeg laver overfor kandidater og kunden.
På det her kursus er 8 ud af 28 kommet i arbejde. Det er det højeste nogensinde, og der er finanskrise...
Jeg er rasende. - Det skulle bare lige skrives ud!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6921 davenport 16 år siden
Jobcenteret (vores kunde) var her og var ovenud tilfreds med resultater og samarbejde.
Kandidaterne giver højere og højere evalueringer, og i fredags var mit benchmark 5,4 ud af 6. Ret godt også.
Så har min chef valgt at ignorere mig i dag, fordi jeg har glemt at sætte et flueben i en protokol og hun indskærpede overfor mig igår, at jeg skulle tage administrationen alvorlig...
O.o
Helt ærlig, hun kunne nærmest ikke blive mere tilfreds, men... Hun er typen der godt kan give ros, men der er altid et men. "Det var godt gået, men det kan sagtens blive bedre.."
Jeg er virkelig træt af ikke at blive annerkendt for det stykke arbejde jeg laver overfor kandidater og kunden.
På det her kursus er 8 ud af 28 kommet i arbejde. Det er det højeste nogensinde, og der er finanskrise...
Jeg er rasende. - Det skulle bare lige skrives ud!
#6922 gi-jones 16 år siden
#6923 elwood 16 år siden
Ikke for sarte sjæle!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6924 rockysds 16 år siden
#6925 evermind 16 år siden
Bring it, Dr. Bony! :)
Et stort forhåndstillykke herfra med både huen og boligen! :)
#6926 Bobby Singer 16 år siden
Edit: Ej det her jo ikke Scor.dk!
#6927 filmz-Bruce 16 år siden
#6928 jessup 16 år siden
http://www.nfb.ca/
#6929 evermind 16 år siden
#6930 tiany 16 år siden