Jeg er netop hjemvendt fra første mundtlige og fik et 12-tal i mit sidste B-niveau fag, så det var da meget godt. Nu er der kun et par af de hyggelige C-niveauer (og et enkelt A-niveau) tilbage.. :)
ROCK ON DUDE! :P
#6929 - Hehe, sorry mester. Jeg var lige optaget af at læse lidt til eksamen. Jeg går ind og skriver den med det samme. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Og mht. din mail, så vil jeg lige prøve at se, hvad jeg kan finde ud af. :)
#6933 Ahhh, der er ikke noget som at få bundet den dér tråd op, der gyder lidt olie på de indre vande. Har selv lige fået "sat flueben" ved en sag, jeg skulle se på i forbindelse med mit arbejde. Det er sgu rart!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#6933 Ja, det er rart. Nu har jeg ro til at begynde og kigge på noget i weekenden, som jeg længe har forsaget.
#6935 Det er som at sælge sin sjæl til djævelen, but it's a living, pays well og giver mig mulighed for at gøre de ting, som betyder noget ved siden af :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
@evermind - Det lyder godt mht. mailen. Du siger bare til. :)
Jeg har lige været ude og løbe tre kilometer, hvilket var rigtig rart. Forbedrede både min gennemsnitlige tid pr. kilometer og de enkelte delmål, så det er rart at der stadig er fremskridt i min træning. :)
Ellers har jeg brugt en del af dagen på at finde ønskede dele til den nye hjemmebio. Der har været mange valg der skulle træffes, flere end jeg lige troede. Farvevalg af gulvtæppe, lærred, projektor, stole, reoler, maling til vægge og luft, stof til væggen hvor lærredet skal sidde, teoretisk indretning, etc. Mange valg, hvor kun en lille del af dem er på plads. Det vigtigste mangler dog, nemlig projektoren. Så i morgen smutter jeg i Hifi-klubben og ser om jeg kan se "regnbuer" ved DLP-projektorer, hvis ja, må jeg tage den derfra. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det lyder ellers som et rigtigt spændende projekt du skal til at i gang med der. Bare det var mig, der havde sådan et ekstra rum, man kunne gøre med lige hvad man havde lyst til... Men jeg må nok heller nøjes med mit ret nye 52" tv ;-)
Mht. løb, det giver mig næsten dårlig samvittighed, men det er sgu lidt svært en gang imellem, liiige at tage sig helt sammen.
#6938 Har først læst nu om dit hjemmebio projekt :) Super og tillykke. Sig endelig til, hvis du vil have idéer, eller forslag omkring noget indenfor et givent budget, så skal jeg se, om jeg kan være behjælpelig :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#6931 MOVIE1000 16 år siden
#6932 Bony 16 år siden
ROCK ON DUDE! :P
#6929 - Hehe, sorry mester. Jeg var lige optaget af at læse lidt til eksamen. Jeg går ind og skriver den med det samme. ;)
#6933 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg har lavet mine første web parts til Sharepoint idag, så føler for første gang ro i maven i lang tid :)
#6934 evermind 16 år siden
Godt gået - stort tillykke herfra! :)
Og mht. din mail, så vil jeg lige prøve at se, hvad jeg kan finde ud af. :)
Ahhh, der er ikke noget som at få bundet den dér tråd op, der gyder lidt olie på de indre vande. Har selv lige fået "sat flueben" ved en sag, jeg skulle se på i forbindelse med mit arbejde. Det er sgu rart!
#6935 dyg 16 år siden
#6936 filmz-Bruce 16 år siden
#6935 Det er som at sælge sin sjæl til djævelen, but it's a living, pays well og giver mig mulighed for at gøre de ting, som betyder noget ved siden af :)
#6937 evermind 16 år siden
Djævelen og alle hans gerninger og alt hans væsen? Det ser jeg konstant på! :)
#6938 Bony 16 år siden
@evermind - Det lyder godt mht. mailen. Du siger bare til. :)
Jeg har lige været ude og løbe tre kilometer, hvilket var rigtig rart. Forbedrede både min gennemsnitlige tid pr. kilometer og de enkelte delmål, så det er rart at der stadig er fremskridt i min træning. :)
Ellers har jeg brugt en del af dagen på at finde ønskede dele til den nye hjemmebio. Der har været mange valg der skulle træffes, flere end jeg lige troede. Farvevalg af gulvtæppe, lærred, projektor, stole, reoler, maling til vægge og luft, stof til væggen hvor lærredet skal sidde, teoretisk indretning, etc. Mange valg, hvor kun en lille del af dem er på plads. Det vigtigste mangler dog, nemlig projektoren. Så i morgen smutter jeg i Hifi-klubben og ser om jeg kan se "regnbuer" ved DLP-projektorer, hvis ja, må jeg tage den derfra. :)
#6939 MuManden 16 år siden
Det lyder ellers som et rigtigt spændende projekt du skal til at i gang med der. Bare det var mig, der havde sådan et ekstra rum, man kunne gøre med lige hvad man havde lyst til...
Men jeg må nok heller nøjes med mit ret nye 52" tv ;-)
Mht. løb, det giver mig næsten dårlig samvittighed, men det er sgu lidt svært en gang imellem, liiige at tage sig helt sammen.
#6940 filmz-Bruce 16 år siden