Suk sig til når de har ahlgreens biler, de er SAVNET! Kan end ikke finde dem online!
De bliver vist ikke solgt i Danmark mere, da den ikke har solgt så godt.
Sidder og hidser mig op over det som jeg så i TV. Med farer for at komme med en udtalese som sikkert vil støde nogen, vil jeg alligevel tage chancen. Efter den ulykke som skete her i mandags, kan man kigge tilbage i det danske samfund, blot to år og se hvor mange fulde eller påvirkede personer som har dræbt mennesker i trafikken. Jeg syntes simpelthen det er respektløst, at andre mennesker direkte skider på andre, dræber dem, for bagefter at stå og tude i et hjørne mens de flæber: Jamen det var ikke med vilje. Hvad fanden foregår der i deres hjerner? De skal simpelhen tiltales på anden måde, når man kører et fartøj med motor, i påvirket tilstand skal man kunne tiltale dem for overlagt mord og ikke al det blødsøde pis som der kommer i dag, i fængsel med dem, og kan de sgu sidde der og rådne op uden internet og x-box. De skal tænke over deres hjernedøde handlinger. Syntes efterhånden at det danske samfund er kommet ud på et sidespor, hvor det er kriminelle som styrer vores hverdag, og i weekenden er det voldlige fodboldfans. Det danske politi er hensat som statister. Ikke at jeg siger vi skal have en politistat, men de skulle kunne trækker og benytter deres knipler mod en folk bøller som ikke vil rettet sig, de skal kunne skyde når der er behov for det, uden at de bagefter skal anklages som skyldige mordere.
#7060 - Tak for et langt og ganske forståeligt svar. Dem synes jeg mangler derude i junglen, så tak for det. :)
Velbekomme! :)
Bony (7063) skrev:
Jeg var slet ikke klar over at HD1'eren var så langt nede i pris. Jeg har hele tiden troet at den var langt udenfor mit budget. Den er også en anelse mere fleksibel, idet jeg får begrænset throw i rummet og her har BenQ'en så også sine begrænsninger. Samtidig virker D-ILA-teknologien også ret interessant. Men har du et link til den HD1'er til den pris du snakkede om?
Men som du kan se er det Amazon.de og der skal man vidst være indfødt tysk, for at købe den. På den anden prismaskine Guenstiger.de koster den 3.350€, mere end 1000€ oveni. Hvis du kender én i Tyskland, så er det en mulighed!!!
Bony (7063) skrev:
eg er lidt i tvivl om jeg fangede den med dynamisk iris og native kontrast. Men en BenQ W5000 kører altså med dynamisk iris og HD1'eren med native kontrast. Så langt, så godt. En native kontrast er altså bedst, men hvorfor var den det, bare sådan kort fortalt?
Dynamisk kontrast kan ikke vise den fulde "spændvidde" i et givent billede mellem sort/hvid. Projektoren analyserer billedet og finder ud af om den dynamiske iris skal åbnes eller lukkes afhængig. Sjældent er rummet i rumscener sort og stjernerne hvide, når dynamisk kontrast er i brug. JVC har med høj native kontrast mulighed for at vise en langt mere sort "sort", samtidig med, at der optræder hvide objekter. Prøv og læs denne side om JVC'eren og scroll ned til
Hvad angår lærred, så har jeg faktisk kigget lidt på Carada's hjemmeside tidligere. Jeg kunne nemlig mindes at du havde et Brilliant White derfra. Carada's priser virker dog ganske lave og passer fint ind i mit lærreds-budget. Jeg vil nemlig ikke give mere end 4-5000,- for et lærred. Men er det muligt at få lærreds prøver tilsendt, når producenten og forhandleren er fra USA?
Det skulle jeg mene. Han er utrolig serviceminded :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#7081 elwood 16 år siden
Kan end ikke finde dem online!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7082 Highland Park 16 år siden
#7083 Kiksmann 16 år siden
De bliver vist ikke solgt i Danmark mere, da den ikke har solgt så godt.
Sidder og hidser mig op over det som jeg så i TV.
Med farer for at komme med en udtalese som sikkert vil støde nogen, vil jeg alligevel tage chancen.
Efter den ulykke som skete her i mandags, kan man kigge tilbage i det danske samfund, blot to år og se hvor mange fulde eller påvirkede personer som har dræbt mennesker i trafikken. Jeg syntes simpelthen det er respektløst, at andre mennesker direkte skider på andre, dræber dem, for bagefter at stå og tude i et hjørne mens de flæber: Jamen det var ikke med vilje. Hvad fanden foregår der i deres hjerner? De skal simpelhen tiltales på anden måde, når man kører et fartøj med motor, i påvirket tilstand skal man kunne tiltale dem for overlagt mord og ikke al det blødsøde pis som der kommer i dag, i fængsel med dem, og kan de sgu sidde der og rådne op uden internet og x-box. De skal tænke over deres hjernedøde handlinger.
Syntes efterhånden at det danske samfund er kommet ud på et sidespor, hvor det er kriminelle som styrer vores hverdag, og i weekenden er det voldlige fodboldfans. Det danske politi er hensat som statister. Ikke at jeg siger vi skal have en politistat, men de skulle kunne trækker og benytter deres knipler mod en folk bøller som ikke vil rettet sig, de skal kunne skyde når der er behov for det, uden at de bagefter skal anklages som skyldige mordere.
#7084 evermind 16 år siden
Nu kom jeg for sent ind i debatten, men du ved jo nok, hvad jeg ville have anbefalet. ;)
#7085 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7086 Highland Park 16 år siden
med rosenkål.
#7087 filmz-Bruce 16 år siden
Velbekomme! :)
Jeg var hurtig! Prisen fremkom på Idealo.de
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduc...
Men som du kan se er det Amazon.de og der skal man vidst være indfødt tysk, for at købe den. På den anden prismaskine Guenstiger.de koster den 3.350€, mere end 1000€ oveni. Hvis du kender én i Tyskland, så er det en mulighed!!!
Dynamisk kontrast kan ikke vise den fulde "spændvidde" i et givent billede mellem sort/hvid. Projektoren analyserer billedet og finder ud af om den dynamiske iris skal åbnes eller lukkes afhængig. Sjældent er rummet i rumscener sort og stjernerne hvide, når dynamisk kontrast er i brug. JVC har med høj native kontrast mulighed for at vise en langt mere sort "sort", samtidig med, at der optræder hvide objekter. Prøv og læs denne side om JVC'eren og scroll ned til
VC RS1 1080p D-iLA projector: Black Levels and Shadow Details
Det skulle jeg mene. Han er utrolig serviceminded :)
#7088 filmz-Bruce 16 år siden
http://www.projectorreviews.com/Images-projectors-...
#7089 Steffan Rasmussen 16 år siden
#7090 filmz-Bruce 16 år siden
http://www.rottentomatoes.com/m/terminator_salvati...
Eller måske opfylder han bare forventningerne?