Har været i haven siden kl. 10, og er lidt brugt, men plænen er slået, kanterne er klippet og hele stykket ude ved vejen er pænt. Nu skal vi snart over til de grå og hjælpe med at lave mad til aftenens spisning.
I morgen byder på arbejde, og efter fyraften ned til min farmor og lave gammeldaws oksesteg til hele familien. Det bliver med perleløg, bønner og en tyk, brun sovs. Men min farmor mente at man serverer stuvet hvidkål til, og jeg mistænker hende for senilitet... Men det får hun så.
Og fandens... Ikke engang en ærlig bajer i huset, når man har slæbt hele dagen..
Status: Ville helst ha fri i morgen, og jeg har tiltagende tandpine i flere steder i munden :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#7133: Haha, ja eller den fra den nye af "Day of the Dead", hvor zombierne efter sigende kravler og løber rundt på loftet, væggen etc. ;)
Det kunne ellers være sjovt med en film om en zombie, der har mistet både pusten og gejsten.
Er det ikke kun dét, Romero laver nu om stunder? :)
Den nye "Day ..." har jeg ikke de store forventninger til, men den skal da ses på et tidspunkt. Trods alt kan den vel næppe være tristere end meget af det nyere Romero. Næh, back in the day ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Haha, jo det er der vist mange, der mener. Jeg kunne nu godt lide "Land of the Dead", selv om den ikke levede op til forgængerne. "Diary of the Dead" har jeg endnu ikke set.
Mht. den nye "Day of the Dead" så tror jeg, at jeg stavrer klodset og savlende henover den.
#7131 davenport 16 år siden
Har været i haven siden kl. 10, og er lidt brugt, men plænen er slået, kanterne er klippet og hele stykket ude ved vejen er pænt.
Nu skal vi snart over til de grå og hjælpe med at lave mad til aftenens spisning.
I morgen byder på arbejde, og efter fyraften ned til min farmor og lave gammeldaws oksesteg til hele familien.
Det bliver med perleløg, bønner og en tyk, brun sovs. Men min farmor mente at man serverer stuvet hvidkål til, og jeg mistænker hende for senilitet...
Men det får hun så.
Og fandens... Ikke engang en ærlig bajer i huset, når man har slæbt hele dagen..
Status: Ville helst ha fri i morgen, og jeg har tiltagende tandpine i flere steder i munden :/
#7132 Highland Park 16 år siden
Det kalder jeg sgu en doven zombie. :P
#7133 evermind 16 år siden
Jeg er bare blevet for langsom til at fange dem. Jeg må have den dér Snyder-update ved lejlighed. ;)
#7134 Highland Park 16 år siden
Det kunne ellers være sjovt med en film om en zombie, der har mistet både pusten og gejsten.
#7135 evermind 16 år siden
Den nye "Day ..." har jeg ikke de store forventninger til, men den skal da ses på et tidspunkt. Trods alt kan den vel næppe være tristere end meget af det nyere Romero. Næh, back in the day ...
#7136 Highland Park 16 år siden
Haha, jo det er der vist mange, der mener. Jeg kunne nu godt lide "Land of the Dead", selv om den ikke levede op til forgængerne. "Diary of the Dead" har jeg endnu ikke set.
Mht. den nye "Day of the Dead" så tror jeg, at jeg stavrer klodset og savlende henover den.
#7137 davenport 16 år siden
http://farm4.static.flickr.com/3233/2809520270_b2b...
#7138 evermind 16 år siden
#7139 MuManden 16 år siden
#7140 Guts 16 år siden
Tror desværre (for dig - ikke mig) at du tager fejl!! ;-)