Jeg sidder igen på skolen og forsøger at skrive. Har været her siden kl 12 og har fået skrevet en side... Jeg skal nå to mere i dag, så fra nu af tager jeg mig sammen. Jeg skal bare liiige spille lidt kabale først.
Jeg blev forøvrigt vækket kl. 7 og kunne konstatere at fulde folk og dørtelefoner ikke bør kombineres. Fulde folk bør desuden heller ikke kombineres med afløbsrør til tagrender, de havde pillet det af og brugt det til at lege sværdkamp...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Den første virkede meget lovende i følge annoncen. Men så fik vi fik tilstandsrapporten, der gemte på nogle grimme overraskelser og indflytningsklar var åbenbart ensbetydne med tapet der falder af væggen, gulvtæppe der ligger forkert og stikkontakter der er monteret forkert.
Andet hus var tilgengæld super, fuldstændig vedligeholdt og til at flytte ind i. Den er så bare lidt for dyr i forhold til budgettet, så nu prøver vi at give et bud på huset. Vi skulle gerne ende med at få den ca. 100.000 ned i pris, så jeg krydser fingre.
Jeg vil huske på ikke at bruge ordet "rooting" alt for ofte. På engelsk betyder det ganske vist "at heppe på", men på australsk betyder det noget helt andet (hvilket jeg egentlig godt vidste, men som jeg lige er blevet gjort opmærksom på igen).
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#7211 lagoni 16 år siden
Jeg blev forøvrigt vækket kl. 7 og kunne konstatere at fulde folk og dørtelefoner ikke bør kombineres. Fulde folk bør desuden heller ikke kombineres med afløbsrør til tagrender, de havde pillet det af og brugt det til at lege sværdkamp...
#7212 davenport 16 år siden
AB!
#7213 Bobby Singer 16 år siden
WOW jeg har lige fundet ud af, at hvis man bruger et ni tal som munden på en smiley, ser det ud som, at den slikker sig selv om munden.
Discovery of the F...... Century!
:-9
#7214 Kruse 16 år siden
#7215 dyg 16 år siden
#7216 rockysds 16 år siden
#7217 filmz-jonasgr 16 år siden
Herzlichen Glückwunsch.
'Cause I'm evil"
#7218 tiany 16 år siden
Den første virkede meget lovende i følge annoncen. Men så fik vi fik tilstandsrapporten, der gemte på nogle grimme overraskelser og indflytningsklar var åbenbart ensbetydne med tapet der falder af væggen, gulvtæppe der ligger forkert og stikkontakter der er monteret forkert.
Andet hus var tilgengæld super, fuldstændig vedligeholdt og til at flytte ind i. Den er så bare lidt for dyr i forhold til budgettet, så nu prøver vi at give et bud på huset. Vi skulle gerne ende med at få den ca. 100.000 ned i pris, så jeg krydser fingre.
#7219 Highland Park 16 år siden
http://xkcd.com/588/
(Hold musen over striben for yderligere kommentar.)
#7220 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"