"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#7201 har du set alle sæsoner (1-5) før jeg har kun set til og med sæson 4 da jeg venter på at sæson 5 enten bliver vist i tv eller til den får dvd udgivelse her i DK
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg sad lige og zappede lidt. Både 3+ og TV2Film viser lige nu den samme film, "Inferno". En film der kører "samtidigt" på to konkurrerende kanaler, det har jeg vist aldrig oplevet før 8-)
Lige kommet hjem fra Dans, hvor vi havde Rock'n Roll Dag, med Ungdoms kursus om dagen fra 14-17 som fik sveden hel frem, og så var der danseaften fra 20:00 til omkring 23:30.
Min fødder er ømme, men jeg sidder og storsmiler, for dælen det var fedt, pigerne var i fine kjole to af dem, havde lavet deres hel egen, og jeg måtte flere gange tjekke årstallet, fordi man sku tro jeg var havnet i 50'erne, med alle de fine kjoler 8-)
Jaja jeg var da også selv trukket i lidt 50'er tøj, som man jo bør og havde sat håret hehe.
For satan det har været en god dag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige opdateret min Playstation med nyeste FW. Nogen der kan sige mig hvad den har ført med sig? Synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget info om den. Bare lidt forbedringer eller..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
sidder og ser nogle af de afsnit fra Lost sæson 4, som jeg ikke har set. Må nu hellere komme i gang med at læst tysk grammatik til imorgen - skriftlig eksamen...
Jeg har været så heldig at vinde en bog idag. Tredje konkurrence jeg vinder på knap 2 mdr. :)
Ellers så har jeg set Formel 1 i dag fra Monaco. Set Marat vinde i Roland Garros og ser på lidt Giro d'Italia i øjeblikket. Og så følger jeg lidt med i Drew Lilleys fantastisk blog fra Roland Garros (han har endda taget sig tid til at besvare en kommentar fra mig :)).
Roland Garros er efter min mening den bedste turnering i verden. Lange hårde femsætskampe hvor man ser nogle gode lange dueller. Så håber jeg bare at Noel (Djokovic) vinder i år. Selv om Rafa er storfavorit. Tænk at han aldrig har tabt en kamp på Roland Garros. Det er noget af en statistik.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg har kun hørt at folk får det betalt, så jeg går næsten ud fra det, men må lige høre ad i morgen. Problemet er bare at jeg har undervisning hver dag, og er svær at undvære. Men det er jo vel nærmest deres problem.. Kunne være perfekt tirsdag, så bliver ugen efter den 1. godt nok kort!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#7201 fazz 16 år siden
#7202 MOVIE1000 16 år siden
#7203 Michael Andersen 16 år siden
#7204 elwood 16 år siden
Min fødder er ømme, men jeg sidder og storsmiler, for dælen det var fedt, pigerne var i fine kjole to af dem, havde lavet deres hel egen, og jeg måtte flere gange tjekke årstallet, fordi man sku tro jeg var havnet i 50'erne, med alle de fine kjoler 8-)
Jaja jeg var da også selv trukket i lidt 50'er tøj, som man jo bør og havde sat håret hehe.
For satan det har været en god dag 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7205 Bony 16 år siden
#7206 Lady Arwen 16 år siden
#7207 davenport 16 år siden
Nogen der ved hvordan det der med en fridag ifm flytning fungerer? Skal jeg selv betale eller hva?
#7208 filmz-jonasgr 16 år siden
Ellers så har jeg set Formel 1 i dag fra Monaco. Set Marat vinde i Roland Garros og ser på lidt Giro d'Italia i øjeblikket. Og så følger jeg lidt med i Drew Lilleys fantastisk blog fra Roland Garros (han har endda taget sig tid til at besvare en kommentar fra mig :)).
Roland Garros er efter min mening den bedste turnering i verden. Lange hårde femsætskampe hvor man ser nogle gode lange dueller. Så håber jeg bare at Noel (Djokovic) vinder i år. Selv om Rafa er storfavorit. Tænk at han aldrig har tabt en kamp på Roland Garros. Det er noget af en statistik.
'Cause I'm evil"
#7209 tiany 16 år siden
#7210 davenport 16 år siden
Kunne være perfekt tirsdag, så bliver ugen efter den 1. godt nok kort!