For sakumel, hvor er jeg smadret efter weekenden med kæresten, for lidt søvn i nat og en ond arbejdsdag i dag ...
Nu har jeg smidt det dér Little Big Planet på min PS3 og vil lige se, hvad dét er for noget ...
EDIT: For høvlen da, kan det passe, maskinen skal opdatere i lige så lang tid, som det tager oliemaling at tørre for, at jeg kan komme til at spille med den fæle lille sæk...kedukke?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hehe. Jeg må også indrømme at jeg er begyndt at se det for første gang, bare lige for at kunne have en holdning til det. Jeg har set fra lige før Ronnie blev smidt ud. Umiddelbart er den eneste sådan forholdsvis normale derinde ham Jon der er kommet ind. Og så Frederik.
Men Martin er da godt nok den største torsk derinde.
Jeg har også et ret fornuftigt bud på hvem der vinder. Tror i øvrigt det er sidste gang jeg ser Paradise Hotel.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg forsøger at skrive min opgave færdig, men overspringshandler andre lektier - leder efter materiale til en anden opgave om teknologiens indtog i hjemmet og dens historiske betydning for husmoderen. Hvis jeg får bare én ting ud af mit studiet, er det evnen til at finde på lange titler.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hvorfor filmer man ikke blot et afsnit af Paradise Hotel, hvor alle kne.... hinanden i r.... i en time? og genudsender det i 26 uger i træk? Langt billigere at producere, flere seere og de deltagende udstilles ikke som det de er ... la creme de la creme af dansk narcissisme ungdom, til fals for et prime time TV knald eller to.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#7251 evermind 16 år siden
<3
#7252 evermind 16 år siden
Nu har jeg smidt det dér Little Big Planet på min PS3 og vil lige se, hvad dét er for noget ...
EDIT: For høvlen da, kan det passe, maskinen skal opdatere i lige så lang tid, som det tager oliemaling at tørre for, at jeg kan komme til at spille med den fæle lille sæk...kedukke?
#7253 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7254 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7255 PredatorX 16 år siden
#7256 filmz-jonasgr 16 år siden
Men Martin er da godt nok den største torsk derinde.
Jeg har også et ret fornuftigt bud på hvem der vinder. Tror i øvrigt det er sidste gang jeg ser Paradise Hotel.
'Cause I'm evil"
#7257 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7258 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7259 lagoni 16 år siden
#7260 filmz-Bruce 16 år siden