Er glad for at jeg lige fik ringet til tandlægen i dag. Var i tvivl om det var klokken 13 eller 14. Det viste sig at være klokken, så nu skal jeg ikke vente en time.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#7281 - Nej nej, jeg mente at lave nogle almindelige hylder i sort i stedet, f.eks. noget almindelig træ jeg så malede. Wengé er den der rødbrune træsort. Jeg har bare altid været vild med farven/stilen og jeg har længe haft kig på CM-serien fra B&W, som man også kan få i Wengé, så tænkte jeg at det sikkert kunne se meget fedt ud sammen. :)
Hvad angår kæresten, så har hun intet at skulle have sagt i det rum. Alle andre rum i huset, bare ikke dét. Hehe.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#7284 - Det ser nemlig rigtig fedt ud når det er to farver. Jeg tror at jeg vil følge min første indskydelse, noget hen af sort i toppen og mørkegrå i bunden. Men jeg prøver lige at kigge samtlige tråde om brugernes egne hjemmebioer igennem inde på Recordere.dk og Hifi4all.dk (findes der andre gode?) efter inspiration.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
# 7270 Ja, og et hav af andre filmkanaler som jeg sad og Zappede igennem hele natten. Mest sjovt at klikke på et kanal nummer og skifte mellem HD og ikke HD - Wau sikke en forskel på samme film :)
Nå så er det ellers besluttet at vi skal sammenlægges ... hmmm gad vide hvem som bliver chef :)
De var dejlig nemme igår - selv i morges da de skulle i skole - men jeg fik kun naturalier i form af diverse tegninger, knus mv. fra dem, men dem skal der jo heldigvis ikke betales skat af :)
Tjaaa ... Chef ...hmmm ... man kan vel altid søge stillingen :)
#7281 Highland Park 16 år siden
Hvad mener du med "lave dem i sort i stedet"? Hvilke?
Er Wengé navnet på farvekombinationen eller på hylderne?
Spørg kæresten. ;)
#7282 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7283 Bony 16 år siden
Hvad angår kæresten, så har hun intet at skulle have sagt i det rum. Alle andre rum i huset, bare ikke dét. Hehe.. ;)
#7284 Highland Park 16 år siden
Wengé ser sgu godt ud. Jeg synes, at du skal holde fast i tanken. :)
Måske kan du netop male rummet i en blandingsfarve med sort som den ene.
#7285 Bony 16 år siden
#7286 Highland Park 16 år siden
Forresten, hvordan går det med kaffekulturen? Har du fundet nogle mærker, du kan lide?
#7287 Takfornu 16 år siden
Nå så er det ellers besluttet at vi skal sammenlægges ... hmmm gad vide hvem som bliver chef :)
#7288 Highland Park 16 år siden
Jeg har hørt, at man ofte får penge for det...
Dig? :)
#7289 Takfornu 16 år siden
De var dejlig nemme igår - selv i morges da de skulle i skole - men jeg fik kun naturalier i form af diverse tegninger, knus mv. fra dem, men dem skal der jo heldigvis ikke betales skat af :)
Tjaaa ... Chef ...hmmm ... man kan vel altid søge stillingen :)
#7290 Bony 16 år siden
Bare dem hvor brugerne har oploadet billeder af deres amatør-bif. ;)