Nogle som har erfaringer med mobiludsalg. Jeg har ventet på en vare i mere end 2 uger og de siger at de skulle have modtaget pakken fra deres fjernlager i går. Jeg har så set at der er andre som også har oplevet dette, at varen ikke er på lager alligevel.
De har ikke trukket penge eller noget, men det er da irriterende at man ikke har fået varen endnu selv om der har stået og stadigvæk står at varen er på lager.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Andre der skal se Champions League finalen? Og hvem holder folk så med? Selv er jeg en neutral seer af denne finale, men jeg håber alligevel at Barcelona vinder.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7355 - Tjo, det skal jeg da, men jeg holder ikke med nogle af holdene, tvært imod. Men som Liverpool-fan, må jeg jo nok erkende, at jeg hader Man U mere end jeg hader Barcelona, så jeg holder vel med Barca i aftenens kamp.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#7357: Jeg er fan af et andet hold som desværre ikke er med i finalen. Jeg er egentlig ligeglad hvem der vinder kampen i aften, ment på den måde, at jeg ikke bliver irriteret hvis United vinder. Til gengæld kunne jeg godt få lidt glæde af at de taber ;)
#7351 davenport 16 år siden
#7352 filmz-jonasgr 16 år siden
De har ikke trukket penge eller noget, men det er da irriterende at man ikke har fået varen endnu selv om der har stået og stadigvæk står at varen er på lager.
'Cause I'm evil"
#7353 filmz-Bruce 16 år siden
#7354 davenport 16 år siden
#7355 Kruse 16 år siden
#7356 dyg 16 år siden
#7357 lagoni 16 år siden
#7358 rockysds 16 år siden
#7359 Kruse 16 år siden
#7358: Haha, godt eksempel :)
#7360 davenport 16 år siden
Sidder klar!