Gravatar

#1471 Guts 16 år siden

#1470

Så det godt efterfølgende, men gad ikke rette det herinde. Men ja...rart at få det bekræftet.

Vedr. mit billede....så ja, det er vist et, for dit vedkommende, velkendt billede.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#1472 davenport 16 år siden

Har brugt det meste af dagen på en middelalderside, og læst om munke, klostre, madvaner osv. fra middelalderen. Meget interessant. Tror jeg vil rundt og se nogle klostre i Danmark på et tidspunkt.
http://www.middelalderinfo.dk iøvrigt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1473 wiseguy 16 år siden

Stryger tøj og pakker kuffert. Drager til Valbella og senere Zürich på seminar ugen ud.
Hader at stryge og pakke!!! lortet er jo alligevel halvkrøllet når jeg kommer frem.

Dulmer min irritation med en pose Delight nødder fra Tom's, tror også jeg vil ha' en cola!

Håber at der bliver tid til at få støvlerne luftet lidt i alperne, har pakket trekgear med just in case.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1474 elwood 16 år siden

#1473 Cliffhanger 2
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1475 wiseguy 16 år siden

#1474 jeg er helt klart game ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1476 dyg 16 år siden

Sidder og ser fodbold, hvor er det dejligt, at sæsonen er kommet i gang for alvor. Sikke mange timer jeg skal bruge foran min 50".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1477 elwood 16 år siden

Nævnte overfor DarkLight tidligere idag, at den søde lille pige fra The Nanny, Grace Sheffield spillet af Madeline Zima er selvsamme pige som er med i Californication som Mia!

har ikke set serien endnu jeg fandt bare et klip derfra idag, og damm hun er sku blevet en voksen pige må man sige!

sjovt og opdage børneskuespiler der har ændret sig så meget.

Poor Hank Moody, for den måde hun opføre sig i scenen, men han er sku lidt heldig aligevel 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1478 Takfornu 16 år siden

# 1451 og 1452 Jeg prøver igen .. de der 3D film til hjemmebrug kan man bruge de briller man får udleveret i biograferne i dag til at se dem ?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1479 cyberzed 16 år siden

Tilbage på bænken efter jeg lå på langs igår...tror bare jeg trænger til at få jobbet overstået og starte på det ny. Om ikke andet så fik jeg da set House of Flying Daggers igår...tror aldrig jeg bliver træt af den type film.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1480 davenport 16 år siden

Så er der 1 dag til termin, så det nærmer sig pludseligt og er temmeligt (u)virkeligt.
Drømte i nat, at Obersten fødte, og vi glemte at underrette mine forældre, så der gik en uge før de fandt ud af det. Den går nok ikke i virkeligheden, da der er daglig kontakt, og de bare venter på order to go.
Men det er meget spændende hvad der sker, og hvornår det sker. Jeg er ret nervøs i det hele taget.
Håber ikke jeg besvimer på fødestuen.....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: