Er lige hjem kommet fra pubben. Fuldt fortjent at Barca vinder den kamp. Fedt nok at man i optakten hører at Messi udtaler sig om hvordan united vandt deres sidte opgør og barca så bruger samme taktik imod dem. Det var smukt.
Endnu bedre var det ved det første mål at høre de 5-10 Barca fans overdøve de nok 200 united fans. Det øjeblik vil være et kært minde i meget lang tid.
Barca tog den i år ;D Juve tager den næste år ! :D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Apropos tennis (som jeg jo er en stor tilhænger af) fandt jeg lige denne video som nok kender lidt kendskab til tennis. Novak Djokovic imiterer blandt andet Federer og Nadal. Jeg synes det er helt vild sjovt at se en anden tennisspillere imitere de andre.
Djoker for sej.
Og denne her squ også sjov. Min yndlingsspiller Marat Safin, som har et meget hidsigt temperament. Vi mangler flere af den slags spillere.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Ahh, det var dejligt at se Barca tog pokalen i år, så fik de også lukket munden på de efterhånden alt for mange Man U. fan der kommet de senere år. Ikke fordi jeg ligefrem hader Man U. men de Engelske klubber fører sig bare lidt for meget frem i disse år, syntes jeg. 3 ud af 4 hold i semifinalerne var Engelske og så tager Barca Pokalen, det var fint for mig... ;-) Desuden syntes jeg også at Barcelona var det hold der spillede flottest fodbold i sæsonen, det er bare sjældent at det så også er det hold der så også tager pokalen, men i år skete det og det var helt fortjænt. Bravo...
Min kærestes søster kiggede underligt på mig tidligere her til aften og spurgte hvordan det kunne være, at jeg ikke så fodboldkampen. Jeg måtte jo kigge mærkeligt tilbage og spørge om hun var helt rask. Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i den fascination af at se andre mennesker spille fodbold. Bevares, det er da sjovt nok selv at trille kuglen (altså fodbolden) med et par venner engang imellem, men at sidde og glo på andre der spiller, finder jeg ikke vildt interessant. :)
Næh, du. Stik mig et par runder med skrigekvinderne fra Curling. Det ved man sgu hvad er. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#7371 dyg 16 år siden
#7372 tiany 16 år siden
#7373 Kruse 16 år siden
#7374 Scherlund 16 år siden
Endnu bedre var det ved det første mål at høre de 5-10 Barca fans overdøve de nok 200 united fans. Det øjeblik vil være et kært minde i meget lang tid.
#7375 fazz 16 år siden
#7376 filmz-jonasgr 16 år siden
Djoker for sej.
Og denne her squ også sjov. Min yndlingsspiller Marat Safin, som har et meget hidsigt temperament. Vi mangler flere af den slags spillere.
'Cause I'm evil"
#7377 rockysds 16 år siden
[url= Lieutenant trailer[/url].
#7378 Bony 16 år siden
#7379 MuManden 16 år siden
Ikke fordi jeg ligefrem hader Man U. men de Engelske klubber fører sig bare lidt for meget frem i disse år, syntes jeg. 3 ud af 4 hold i semifinalerne var Engelske og så tager Barca Pokalen, det var fint for mig... ;-)
Desuden syntes jeg også at Barcelona var det hold der spillede flottest fodbold i sæsonen, det er bare sjældent at det så også er det hold der så også tager pokalen, men i år skete det og det var helt fortjænt. Bravo...
#7380 Bony 16 år siden
Næh, du. Stik mig et par runder med skrigekvinderne fra Curling. Det ved man sgu hvad er. :D