Så kan det jo være der er noget andet som du kan lide, måske håndbold eller curling! eller Wrestling eller noget jeg måske slet ikke ved hvad er? Hvor jeg så måske tinker, Jesus Christ... eller øhh... hvor herre bevares... det gider jeg ikke bruge min tid på, men så er det jo godt at vi er så dejlige forskellige... Jeg elsker en god gang fodbold og ser da frem til Sverige - Danmark kampen om 10 dage, som jeg skal se i HD ;-)
#7381 - Jeg vil da også godt indrømme, at det selvfølgelig altid kan give mig et lille smil på læben hvis AGF vinder en kamp eller at det går godt for dem. Som århusianer, udvandret til Sjælland, læser man da lige om deres kampe i Politikens sports sektion. Men det er vist også det tætteste jeg kan komme på dét, at være fodboldfan. :)
Puha, hvad skete der lige for det med at ramme køjen? Det glemte jeg vist..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Køjen kan vendte ;D Tror jeg vil se mig en god film! Apocalypse Now, måske? .. Ja, den smækker jeg sku på ;D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Jeg ville gerne kunne sige, at jeg havde fuld tiltro til Werner Herzog, men det her ser ud som om, Nicolas Cages hår har vundet kampen over ham. :/ [url= Lieutenant trailer[/url].
Der er noget der kunne tyde på det, men rart at man altid kan stole på Cage som skuespiller, han spiller som han plejer, men så ved vi da hvad der er i vente.
Ellers sidder jeg og fortryder at jeg spillede wow til klokken 2315, i stedet for at gå tidligt i seng, da min datter vågnede klokken 0505 med bonus i bleen. Og hun har ikke sovet siden. Manner jeg gider ikke på arbejde lige nu :P Håber at min dag bliver travl så jeg ikke sidder og sover klokken 1400.
Har lige oplevet rigtig god service fra ebay shop. Jeg har ikke modtaget en pakke fra dem som angiveligt er forsvundet under transporten. Max 10 minutters svartid og de skriver tilbage at de har sendt en ny en til mig.
Det er dælme service. Så håber jeg bare at denne kommer frem.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#7381 MuManden 16 år siden
Så kan det jo være der er noget andet som du kan lide, måske håndbold eller curling! eller Wrestling eller noget jeg måske slet ikke ved hvad er? Hvor jeg så måske tinker, Jesus Christ... eller øhh... hvor herre bevares... det gider jeg ikke bruge min tid på, men så er det jo godt at vi er så dejlige forskellige...
Jeg elsker en god gang fodbold og ser da frem til Sverige - Danmark kampen om 10 dage, som jeg skal se i HD ;-)
#7382 Bony 16 år siden
Puha, hvad skete der lige for det med at ramme køjen? Det glemte jeg vist..
#7383 fazz 16 år siden
#7384 Kiksmann 16 år siden
Der er noget der kunne tyde på det, men rart at man altid kan stole på Cage som skuespiller, han spiller som han plejer, men så ved vi da hvad der er i vente.
Ellers sidder jeg og fortryder at jeg spillede wow til klokken 2315, i stedet for at gå tidligt i seng, da min datter vågnede klokken 0505 med bonus i bleen. Og hun har ikke sovet siden. Manner jeg gider ikke på arbejde lige nu :P
Håber at min dag bliver travl så jeg ikke sidder og sover klokken 1400.
#7385 tiany 16 år siden
Det indlæg skrev du klokken 02.28, men du var stadig ikke gået i seng klokken 03.58 - eller ligger du i køjen og skriver indlæg ;)
#7386 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7387 elwood 16 år siden
Er det ikke noget brød/flütes ?
Må satme ha set sjov ud 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7388 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7389 Bony 16 år siden
Haha, nej. Jeg kom bare aldrig videre. ;)
#7390 filmz-jonasgr 16 år siden
Det er dælme service. Så håber jeg bare at denne kommer frem.
'Cause I'm evil"