#7436 :) Springsteen Hammersmith Odeon koncerten fra 1975 er gude territorium. Det er bossens gennembrud i Europa, som fik de bebrillede BBC kommentatorer i TV til at lægge sig ned for denne yank, som uden højrøvethed spillede London'erne varme.
Denne legendariske koncert var indtil for 3 år siden kun 30 år gamle rygter, for kun lydklip af dårlig kvalitet var tilgængelige og vupti ... En koncert på DVD i god kvalitet og med en lydkvalitet som det IKKE BURDE VÆRE MULIGT at have bevaret på en 30 års gammel indspilning og så i en god surround indspilning. Det her er historie for eftertiden, som Elvis' legendariske Back in Black koncert på TV.
Så må Krall pænt vente :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige cyklet en rigtig rigtig lang tur og sidder bare lige nu og filosoferer lidt over meningen med livet og sådan nogle små ting. :-)
Jeg cyklede blandt andet forbi min gamle skole, som ikke er en skole mere og nogle af de steder, hvor jeg hang rigtig meget ud med mine barndomsvenner da jeg var bitte. Det var en spøjs tur, man bliver jo nærmest helt sentimental.
#7441 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7442 filmz-Bruce 16 år siden
Denne legendariske koncert var indtil for 3 år siden kun 30 år gamle rygter, for kun lydklip af dårlig kvalitet var tilgængelige og vupti ... En koncert på DVD i god kvalitet og med en lydkvalitet som det IKKE BURDE VÆRE MULIGT at have bevaret på en 30 års gammel indspilning og så i en god surround indspilning. Det her er historie for eftertiden, som Elvis' legendariske Back in Black koncert på TV.
Så må Krall pænt vente :)
#7443 elwood 16 år siden
Oh alrighty then hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7444 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7445 dyg 16 år siden
#7446 Lady Arwen 16 år siden
#7447 tiany 16 år siden
#7448 Bobby Singer 16 år siden
Jeg cyklede blandt andet forbi min gamle skole, som ikke er en skole mere og nogle af de steder, hvor jeg hang rigtig meget ud med mine barndomsvenner da jeg var bitte. Det var en spøjs tur, man bliver jo nærmest helt sentimental.
#7449 MOVIE1000 16 år siden
#7450 Lady Arwen 16 år siden