Gravatar

#7431 Bobby Singer 16 år siden

#7429 - Ja Jeg fortrækker i hvert fald Evil Dead trilogien fremfor Spiderman til hver en tid. :-)

Det ku' være man skulle gense Evil dead bare for at komme i den rigtige stemning. :-D
Idjit
Gravatar

#7432 Lady Arwen 16 år siden

Keder mig og kigger derfor på youtube - altid fantastisk. Ser Doctor Who og lige nu har jeg fundet frem til fantastiske temaer til disneys serier - Bubbibjørnene, luftens helte, rip, rap og rup på eventyr, max og mule - bare genialt!
Doctor Who <3
Gravatar

#7433 tiany 16 år siden

Sidder og finder ud af hvad jeg skal se i aften, mens pizzaen bages i ovnen og rødvinen nydes.
Valar morghulis
Gravatar

#7434 Highland Park 16 år siden

Jeg har lige læst denne anmeldelse:
"Memories Of The Future: Terminator Salvation Reviewed" - et uddrag:
http://thequietus.com/articles/01744-terminator-salvation-reviewed skrev:
James Cameron, in contrast, knew how to endow events and locations with a larger than life scale and mythological importance. The nuclear explosion in T2_ was a destroyer of worlds not some tactical, battlefield-strength cherry bomb. The foundry at the end of _T2 had an aura about it, like hallowed ground — you knew that it all ended there. Even the liquid nitrogen truck was imposing like the truck in the video for Metallica's 'Enter Sandman'. Salvation makes the future seem real, but there's not a memorable character, shot, or line to populate this wasteland.

[...]

While it's surprising to see the man who brought us Charlie's Angels: Full Throttle taking anything seriously, unfortunately in his humourless, fanboy quest to create the future McG seems to have lost some of the fun along with the campy 80s laser effects. Perhaps the future was too much to live up to. Maybe it was always impossible to extend the nightmarish intensity of those visions of the future to feature length. Maybe Hollywood's monomaniacal drive to realistically render all our most fantastical dreams and nightmares in realistic CGI has robbed filmmakers of their imagination, or maybe it's the film-going public who have lost theirs. Either way, the future presented to us in Salvation is so believable it's fucking boring.

Det lyder som om, at resultatet langt fra er så slemt, som man kunne have frygtet, men bestemt heller ikke så godt, som man havde kunnet håbe på.

Jeg er lidt spændt på, hvordan den bliver modtaget af de danske kritikere. Jeg har endnu ikke besluttet mig til, om jeg vil se den i biografen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7435 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg har lige smidt gymnasie komsammen gæster ud af hytten. Var lige nede og teste Band of Brothers "Foy" og Bruce Springsteen Hammersmith Odeon koncerten i 5.1 på den nye Oppo.

FUCK er kun et fattigt ord. Men der er sket et eller andet med lyden, for det er som at flyve, når man har propper i ørerne og så POP, så kan man høre igen. Jeg bliver mere og mere glad for den Oppo.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7436 elwood 16 år siden

Du svigter hende!!!!!!!

8-)

Lige kommet hjem fra Føsdagsfest, som startede igår i Botanisk have med Grill, og herefter ned på kollegiet, hvor festen fortsatte med Dans og lidt og drikke til en 4 stykker ud på natten, hvorefter der var kolletiv sovning i sofa'en kan man kalde det, det var rigtig hygligt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7437 MOVIE1000 16 år siden

#7431 så sandt som det er sagt = enig

jeg har bare slappet af efter den vildeste sidste skoledag er også lige blevet færdig med min nye video til youtube det er nok nærmere en slags diashow men jeg er blevet tilfreds med det jeg har lavet her er et link så i også kan se det hvis i gider??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7438 Thomsen 16 år siden

Drikker kaffe (so what's new) og vil til at se Flight of the Navigator (Disney-tingen fra 1986). Min underbo spiller ulideligt højt igen. Heldigvis flytter han her til den 1. (yay!)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#7439 tiany 16 år siden

Sidder lige og holder middagspause i min projektskrivning. Indtil videre 2 sider i dag, skulle gerne ramme 6-7 sider i dag.
Spiser rugbrødsmad med leverpostej og så havde jeg lige nogle bacontern tilovers så de røg på panden og derefter på leverpostejen.
Valar morghulis
Gravatar

#7440 gi-jones 16 år siden

7436:
kolletiv sovning i sofa'en

Så du har altså været til orgie i nat? hvor hyggeligt
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: