Har lige fået set Bryan Singers Valkyrie. Egenligt utroligt at man kan sidde og vente med spænding på hvordan udfaldet bliver, når man udemærket godt er klar over hvordan det ender. En udemærket film fra Hr. Singer af, som er godt skruet sammen og har et godt cast.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Er ved at blive vanvittig fordi naboungerne har "Kun for mig" kørende på repeat. Som om det ikke var nok, at underboen har hørt det nummer konstant gennem de seneste mange måneder...
Har lige bagt en chokoladekage til folkene på mit arbejde i morgen. Havde lovet at medbringe kage eftersom jeg har fødselsdag i næste uge, men ikke er hjemme da jeg tager afsted til Le Mans på mandag.
#7597 Det er med K-rejser, vi skal bo på Beausejour Camp, så det er med mad og grillfest og det hele. Får jo nok også lov at hilse på Tom K og de andre. Tager afsted med med kæresten og mine forældre i autocamper mandag aften og kommer så hjem igen den efterfølgende mandag.
Mine forældre var afsted sidste år med min storbror, men jeg blev nød til at blive hjemme pga eksamen. Men i år er der intet der stopper mig, så jeg glæder mig rigtig meget, nu har jeg ventet et år på det. Synes det er den optimale måde at fejre min 25 års fødselsdag som er den dag løbet starter.
#7591 Takfornu 16 år siden
#7592 Kruse 16 år siden
#7593 Bobby Singer 16 år siden
#7594 Kruse 16 år siden
#7595 Highland Park 16 år siden
#7596 tiany 16 år siden
#7597 cyberzed 16 år siden
#7598 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7599 cyberzed 16 år siden
#7600 tiany 16 år siden
Mine forældre var afsted sidste år med min storbror, men jeg blev nød til at blive hjemme pga eksamen. Men i år er der intet der stopper mig, så jeg glæder mig rigtig meget, nu har jeg ventet et år på det. Synes det er den optimale måde at fejre min 25 års fødselsdag som er den dag løbet starter.