Jeg har lige set Shogun og hungrer nu efter at se flere film med den magiske Toshiro Mifune.
@Tiany - Hvis nu jeg laver mad, kan jeg så ikke overtage din mors plads? Hvis ikke, så må i have en rigtig god tur (og du må have en god fødselsdag :]).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Wow, vidste sgu slet ikke, de var ved at lave en John Carter-film. Dét er jeg sgu spændt på. Var vild med tegneserierne som barn og har længe tænkt på at bestille bogen, der samler alle romanerne.
Håber, det bliver en fed film. Forudsætningerne er i hvert fald til stede. :)
Nå, ud over dét har jeg stenet dagen væk i kærestens lejlighed og spillet gamle Capcom-arkadespil på PS2.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg har lyttet til Nephew hele dagen da deres nye album udkommer idag det var fedt at høre dem i P3 og se dem i boggie glæder mig så meget til at høre albummet fuldt uid
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#7601 wiseguy 16 år siden
#7602 tiany 16 år siden
Min mor kom hjem sidste år og sagde at det var en oplevelse for livet, så jeg er spændt :)
#7603 dyg 16 år siden
@Tiany - Hvis nu jeg laver mad, kan jeg så ikke overtage din mors plads? Hvis ikke, så må i have en rigtig god tur (og du må have en god fødselsdag :]).
#7604 Bobby Singer 16 år siden
Nå ja, så har jeg osse bestilt billetter til "Drag Me To Hell", som jeg skal ind og se her den 15 og det glæder jeg mig godt nok også til. :D
#7605 tiany 16 år siden
#7606 davenport 16 år siden
#7607 evermind 16 år siden
Håber, det bliver en fed film. Forudsætningerne er i hvert fald til stede. :)
Nå, ud over dét har jeg stenet dagen væk i kærestens lejlighed og spillet gamle Capcom-arkadespil på PS2.
#7608 MOVIE1000 16 år siden
#7609 Bobby Singer 16 år siden
#7610 elwood 16 år siden
Nåja og så har jeg tandpine, eller hva man kalder det... knap så fedt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"