Er lige kommet hjem fra arbejde, hvilket vil sige endnu en møg dag på arbejde, eftersom vi egentlig skulle være færdig til klokken 15, men klokken blev 16.45 i stedet. Så jeg har ikke rigtig fået middagsmad, men det kan jo ikke rigtig betale sig nu, da jeg snart skal have aftensmad. Så jeg sidder i stedet og får et stykke chokoladekage.
Så har jeg lige fået et brev fra det lokale sogn, så nu er jeg officelt ikke længere medlem af den danske folkekirke.
Det var bare på tide at jeg sprang fra - havde til sidst ikke engang overskud til at se en film for fornøjelsen skyld eller være i stand til at kunne slappe af i mit eget hjem, så er der sgu noget helt galt. :) Så jo - jeg kommer til at være meget mere herinde hehe!
Jeg er lige kommet hjem fra skolen, hvor jeg havde sat mig ud for at læse. Jeg havde siddet der en times tid, da mine forældre ringer og siger de er i nærheden, så tager sammen med dem ud for at spise frokost og købe lidt ind. Da jeg så tager tilbage til skolen, kan jeg ikke komme ind, da mit studiekort (der i weekenden er nøgle dertil) åbenbart er blacklistet... Jeg havde tidligere i dag problemer med koden, så tænker det må være noget med 'tryk forkert tre gange og blev lukket'-systemet, men den virkede bare umiddelbart efter. Trælst.
Låner en anden kort i morgen, for bør nok få læst lidt til eksamen på mandag. Må prøve her til aften, men det bliver nok ikke til så meget.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har lige fået set første afsnit af Life on Mars - Det er en serie der udelukkende har fået stor ros, og det virker bestemt også ganske lovende indtil videre :)
Og så vil jeg sætte noget te over og sætte mig ned og se landskamp. Svenskerne skal have tæsk ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Dommeren virker som om at han er købt af svenskerne, for det var et ualmindeligt tyndt straffespark. Men heldigvis har vi Thomas Sørensen. Hvilken fantastisk redning!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7621 Takfornu 16 år siden
Det ender med du bliver et helt nyt menneske ;)
#7622 tiany 16 år siden
Så har jeg lige fået et brev fra det lokale sogn, så nu er jeg officelt ikke længere medlem af den danske folkekirke.
#7623 dolphinfriendly 16 år siden
Det var bare på tide at jeg sprang fra - havde til sidst ikke engang overskud til at se en film for fornøjelsen skyld eller være i stand til at kunne slappe af i mit eget hjem, så er der sgu noget helt galt. :) Så jo - jeg kommer til at være meget mere herinde hehe!
#7624 lagoni 16 år siden
Låner en anden kort i morgen, for bør nok få læst lidt til eksamen på mandag. Må prøve her til aften, men det bliver nok ikke til så meget.
#7625 Kruse 16 år siden
Og så vil jeg sætte noget te over og sætte mig ned og se landskamp. Svenskerne skal have tæsk ;)
#7626 Kruse 16 år siden
#7627 Kruse 16 år siden
#7628 Bony 16 år siden
#7629 filmz-Bruce 16 år siden
#7630 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"