Gravatar

#7631 dyg 16 år siden

Ja, det er meget trist :( Skide være med fodbolden så.

Edit: Det lyder til, at Henke vidste det før kampen. Utroligt at han overhovedet gik på banen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7632 Lady Arwen 16 år siden

Dk vandt over Sverige yay!!!
Har i dag læst tysk, læst tysk og spillet Sims 2 spil, som jeg har arvet fra min veninde efter hun har arvet alle de gamle sims 2 spil fra en af vores andre veninder, der lige har anskaffet Sims 3.... hmmm det er da meget sjovt men alligevel....
Doctor Who <3
Gravatar

#7633 dyg 16 år siden

Sidder og læser i min kedelige certificeringsbog, men for at forkæle mig selv har jeg lige åbnet en god flaske vin fra Chateau De La Negly, så læser jeg til jeg falder i søvn :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7634 filt 16 år siden

Er ved at eksportere den dokumentarfilm om superhelte jeg har arbejdet på siden oktober. Skønt at se resultatet af alt arbejdet. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#7635 MOVIE1000 16 år siden

#7634 spændende:- ) kan du fortælle mere om det??

jeg er lige blevet færdig med en slags trailer som jeg har valgt at kalde Buy them on Amazon.com (trailer) den er beregnet til en konkurrence herinde den hedder en for sjov konkurrence man vinder ikke noget det er bare for sjovs skyld
men her er linket til min video
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7636 MOVIE1000 16 år siden

og her er linket til konkurrencen http://filmz.dk/forum/tagwall/en-for-sjov-konkurre...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7637 cyberzed 16 år siden

Lige kommet tilbage til Malmö efter en aften i Forum med onkel Tiësto...dog skal Forum ikke have en skid tak for verdens ringeste forhold ang. modtagelse, visitationer og generel styrring af cirka 10k mennesker >:(
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#7638 evermind 16 år siden

Tillykke, mester! Glæder mig til at se den! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7639 Thomsen 16 år siden

Min højtspillende underbo er flyttet (yay!), og de nye er ved at flytte ind. Lader til at være et par i 30'erne, så der er da en rimelig chance for, at de ikke har det samme ungdommelige behov for at spille høj musik *hele* tiden. (wow, jeg er virkeligt blevet en cranky gammelfar af det sidste års lydtortur.)

Regner med at smutte ned og stemme i løbet af eftermiddagen. Jeg skal ikke så langt. Afstemningsstedet ligger på en skole lige skråt over gaden fra mig, ca. 20 meter. Så kan det ikke være mere bekvemt. Sofavælgere i mit kvarter burde simpelthen prygles.

Lige nu står den dog på kaffe og mizoguchi.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#7640 Bobby Singer 16 år siden

Så har jeg stemt. :)
Idjit

Skriv ny kommentar: