Her er det bare opvarmet spagetti med millionbøf. Gad ikke lige kaste mig ud i det smørrebrød vi havde snakket om. Har heller ikke nogen æg, og så er det næsten ligemeget....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
er lige kommet hjem fra min 2 niecers og halvstoresøsters fødselsdag hyggeligt så har jeg læst lidt skal til eksamen i dansk på onsdag så lige nu hører jeg Nephew [url= FANGOOOO!![/url]
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#7656 Lad os bare stemme endegyldigt nej, men jeg vil hellere have et endegyldigt nej til Lissabon Traktaten, som vi dog nok ikke får lov at stemme om. Jeg er glødende europæer, men i EU's nuværende konstellation, så har vi mere brug for at markere, at EU er på vej et HELT FORKERT sted hen og så vil jeg faktisk hellere være udenfor, med de ulemper det betyder, end indenfor og uden nogen indflydelse på markante indenrigske forhold. Så nej til hele lortet!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så er bilen pakket og vi er næsten klar til afgang mod Le Mans i morgen aften. Dagen i morgen skal bruges på opvask og de sidste par indkøb. Så skal jeg lige et smut i motionscenteret, men så er der også afgang.
Dagen i dag blev brugt på min farfars fødselsdag, så vi fik lige snakket med hele familien. Så fik jeg også lige en fødselsdagsgave, en lysestage og 200kr. Vi var selvfølgelig også nede og stemme, da vi kom hjem.
Jeg er ikke selv så meget til Le Mans, men jeg tror dog alligevel at der er en ret fed stemning til løbet. Jeg har da i hvert fald hørt fra flere at det er en speciel stemning. Og det kunne egentlig være sjovt at opleve. Også selv om selve løbet måske ikke siger en så meget.
Og egentlig lidt sjovt at så lille en by har så stort et løb.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg var ellers lige millimeter fra at få et flip, efter at have set første afsnit af CSI's femte sæson. Afsnittet var åbenbart røget med på en MTV-bølge, der betød små hurtige krydsklip akkompagneret af små irriterende lydeffekter. Meget fancy - hvis man er en MUSIKVIDEO! Men de må selv have indset hvor tosset idéen egentligt var/er, da afsnit 2, 3 og senest sete nummer 4, ikke havde de samme små klip. Heldigvis kan man sige, for boksen var på vej ud af vinduet!
En anden ting der til stadighed kan undre mig ved den serie, er hvor lidt de har gjort ud af, at personer der "spiller døde" ikke rører på sig! Hvor svært kan det være at ligge stille!? Grr.. Stort set hver eneste "lig" rører på sig!
Bortset fra de to ovenstående brækeksempler, så underholder serien mig nu stadigvæk. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#7651 Kruse 16 år siden
#7652 davenport 16 år siden
#7653 RFriis 16 år siden
#7654 filmz-Bruce 16 år siden
#7655 MOVIE1000 16 år siden
er lige kommet hjem fra min 2 niecers og halvstoresøsters fødselsdag hyggeligt
så har jeg læst lidt skal til eksamen i dansk på onsdag så lige nu hører jeg Nephew [url= FANGOOOO!![/url]
#7656 davenport 16 år siden
#7657 filmz-Bruce 16 år siden
#7658 tiany 16 år siden
Dagen i dag blev brugt på min farfars fødselsdag, så vi fik lige snakket med hele familien. Så fik jeg også lige en fødselsdagsgave, en lysestage og 200kr.
Vi var selvfølgelig også nede og stemme, da vi kom hjem.
#7659 filmz-jonasgr 16 år siden
Og egentlig lidt sjovt at så lille en by har så stort et løb.
'Cause I'm evil"
#7660 Bony 16 år siden
En anden ting der til stadighed kan undre mig ved den serie, er hvor lidt de har gjort ud af, at personer der "spiller døde" ikke rører på sig! Hvor svært kan det være at ligge stille!? Grr.. Stort set hver eneste "lig" rører på sig!
Bortset fra de to ovenstående brækeksempler, så underholder serien mig nu stadigvæk. :)