Gravatar

#7661 Lady Arwen 16 år siden

Har lige trukket emne til tyskeksamen... 24 timers forberedelse og den lorte novelle jeg skal op i har præcis den samme handling som en tekst af samme forfatter vi har gennemgået på klassen hvad er det for noget lort?! Men har indtil videre fået skrevet 3 linjers noter hmm det går langsomt fremad.... men hvorfor tysk???
Doctor Who <3
Gravatar

#7662 davenport 16 år siden

Har lige været på jobmesse. Det var godt nok tyndt, men fik mødt mange tidligere kolleger og kursister.
Damn it, jeg er træt i dag. Jeg er sådan helt opgivende træt.
Wanna sleep!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7663 evermind 16 år siden

Sidder på arbejdet med indtørret, sviende ansigt og kløende øjne og tænker, jeg måske har fået allergi over for ungerne ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7664 tiany 16 år siden

Hvad er det for noget pjat at man ikke kan købe hættetrøjer om sommeren?! Den eneste slags de havde i Intersport var en hvid hættetrøje til 1000kr og det var jeg godt nok for nærrig til at give og jeg hader tøj i farven hvid. Men nej de havde ikke andre, de fik først igen til efteråret. Hallo jeg ville bare have en ganske normal hættetrøje med lynlås hele vejen ned foran! Jeg kender da masser der bruger sådan nogle som jakker om sommeren.

Så jeg måtte nøjes med en normal trøje, som da så heldigvis var sat ned til halv pris, for sådan nogle sælger man åbenbart heller ikke om sommeren.
Valar morghulis
Gravatar

#7665 Bates 16 år siden

haha. Det er da også sejt, at du kun kigger efter hættetrøjer i Intersport?!

Der er da masser af butikker med massevis af hættetrøjer.
Gravatar

#7666 Verbal 16 år siden

#7664: Måske du kunne du få en hættetrøje fra af en af byens autonome i bytte med et par brosten?
And like that... he's gone.
Gravatar

#7667 tiany 16 år siden

#7665 Nu er de fleste tøj butikker i byen fyldt med tøj som kun anoreksi ramte piger vil kunne være i og jeg ville jo egentlig bare have en Nike, Puma, Adidas eller lign trøje.
Jeg var også i andre butikker men denne eneste hættetrøje jeg kunne finde var den i Intersport. Nu gad jeg heller ikke gå hele byen rundt, så jeg kiggede kun de mest oplagte steder.

#7666 Autonome er der sgu ikke særlig mange af i Kolding ;)
Valar morghulis
Gravatar

#7668 Verbal 16 år siden

#1667: Nej, er godt klar over, at antallet af autonome er beskedent i Kolding (på trods af at I vel egentlig har rimelig mange brosten), men derfor kan der vel nok være et par stykker, der ligger inde med en hættetrøje:)
And like that... he's gone.
Gravatar

#7669 davenport 16 år siden

Du kan da bare tage din Filmz jakke på???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7670 filmz-Bruce 16 år siden

Amazon.uk er fantastiske. Bestilte imorges, shippet nu.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: