Gravatar

#7671 tiany 16 år siden

#7669 Ja, det havde jeg faktisk også tænkt mig, men jeg ville jo lige have en ekstra trøje med.
Valar morghulis
Gravatar

#7672 Kiksmann 16 år siden

Sidder og er ved at blive vanvittig over en tand som jeg har flækket i weekenden, og kan dælme ikke komme til bissedoktoren før i morgen.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#7673 tiany 16 år siden

Lukker ned for i dag. Vi ses om en uge :)
Valar morghulis
Gravatar

#7674 dolphinfriendly 16 år siden

Jeg er ved at sætte film og bøger op på reolerne, med tonerne af Placebos nye skive i baggrunden, efter et større besvær med at tilpasse reolerne den nye lejlighed. Alt er nemlig ufatteligt skævt, fra gulv til væg, så reolerne skulle også være nøjagtigt ligeså skæve for at kunne tilpasses. Mange ville nok blive irriterede over det, jeg synes dog det er charmen ved gamle Københavnske/Frederikbergske lejligheder.

Der er altid noget svært tilfredsstillende ved at sætte de mange værker på plads, selvom det er en hel del (der var 25 flyttekasser med bøger og film alene). Når lærred og projektor er oppe senere på dagen, bliver det der uden tvivl sat en klassiker eller to på. :)

Gravatar

#7675 Bony 16 år siden

Jeg drømte i nat at jeg var til Filmz-arrangement. Det var nu ret sjovt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7676 Thomsen 16 år siden

#7673 - Vildt. Tager det virkelig en hel uge at reboote Tiany-minatoren?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#7677 Highland Park 16 år siden

#7676: Hehe... :)

Jeg har lige læst, at det er i dag, at Stereo Studio åbner sin nye butik på Nørrebrogade 45. Det bliver rart med en SS-biks, der ligger mere centralt end den i Field's. Jeg tror faktisk, at nr. 45 er der, hvor den gamle Guf-butik lå.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7678 Highland Park 16 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7679 MOVIE1000 16 år siden

#7669 filmz jakke kan man købe sådan en??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7680 Thomsen 16 år siden

En eller anden yngre kvinde har sat sig for at læse i vinduet skråt overfor mig i en diminutiv t-shirt og et par ikke særligt dækkende trusser. Jeg ved ikke, om hun tror, at hun er usynlig for omverden, bare fordi hun er et par etager oppe... Det er hun ikke, skal jeg hilse og sige. Mmmmmh, Klub Gammel og Vammel sidder parat med en pose Werthers Echte, hvis hun skulle kigge forbi.

Nå, æv, jeg vandt ikke dagens auktion på Heritage. Havde budt på en plakat fra en teenage-exploitation-film fra 1950'erne fra AIP. De lavede nogle helt fantastiske, kulørte film, der mere solgte på taglines og titel end på indholdet. Den her hed "Cool and the Crazy" ("Seven savage punks on a weekend binge of violence").

Nu sidder jeg og overvejer, om jeg skal byde på et eksemplar af den originale, danske plakat fra Dreyers "Ordet" på en auktion, der slutter i morgen. Der er også en til salg fra "Vredens dag".
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: