HP - det er fordi firmaet har en "overraskelse" til os i Fælledparken, og vi skal have udendørstøj på... Sikkert noget ryste sammen, før vi skal til fest..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#7773: Sikkert. :D Det Fri Gymnasium ligger jo ikke så langt derfra. Det var som bekendt dem, der til idræt i Fælledparken med brosten smadrede papskilte, der skulle forestille politimænd. Ah, den kære ungdom...
#7771: Nå, så er der måske 2 kilometer derhen. Under alle omstændigheder føles det ikke sådan, når man går distancen.
#7772: Det kan være, at I skal foretage bungeejumping fra en af Rigets helikoptere. Du skal naturligvis lave helikopteren imens.
Hopper lidt rundt på forskellige internetfora og prøver at hverve zombiestatister til den zombienovellefilm, gi-jones instruerer til sommer, og som jeg i øvrigt har haft fornøjelsen af at skrive manuskript til. :)
Nærmere oplysninger kan findes i Amatørfilm-tråden. Vi håber selvfølgelig, nogen af jer kunne være interesserede i at "joinnn usss" i Århus nogle dage og rave sultent rundt i gaderne eller deslige - eller måske kender nogen, der er det.
Er ret sikker på, det nok skal blive sjovt. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg har lige snakket med min fotograf, der er på vej ind på Filmskolen her efter sommerferien. Han arbejder som assistent på en Zentropa produktion lige nu. Jeg får totalt mindreværdskomplekser af at høre om hvor mange folk de skubber rundt med på sådan en.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#7771 Guts 16 år siden
Skrev også omkring 2 km.
Har lige været på Krak og derinde ser det ud til der er 2,1 km. Men jeg ved det ikke?! I lyder til at vide det bedre end mig.
#7772 davenport 16 år siden
#7773 Thomsen 16 år siden
#7774 Highland Park 16 år siden
Det Fri Gymnasium ligger jo ikke så langt derfra. Det var som bekendt dem, der til idræt i Fælledparken med brosten smadrede papskilte, der skulle forestille politimænd. Ah, den kære ungdom...
#7771: Nå, så er der måske 2 kilometer derhen. Under alle omstændigheder føles det ikke sådan, når man går distancen.
#7772: Det kan være, at I skal foretage bungeejumping fra en af Rigets helikoptere. Du skal naturligvis lave helikopteren imens.
#7775 davenport 16 år siden
#7776 evermind 16 år siden
Nærmere oplysninger kan findes i Amatørfilm-tråden. Vi håber selvfølgelig, nogen af jer kunne være interesserede i at "joinnn usss" i Århus nogle dage og rave sultent rundt i gaderne eller deslige - eller måske kender nogen, der er det.
Er ret sikker på, det nok skal blive sjovt. :)
#7777 Lady Arwen 16 år siden
#7778 Highland Park 16 år siden
#7779 dyg 16 år siden
Og nu læste jeg resten af dit indlæg :) Jeg skal helt sikkert se nogle af optagelserne!
#7780 gi-jones 16 år siden
Jeg har lige snakket med min fotograf, der er på vej ind på Filmskolen her efter sommerferien. Han arbejder som assistent på en Zentropa produktion lige nu. Jeg får totalt mindreværdskomplekser af at høre om hvor mange folk de skubber rundt med på sådan en.