#7755 - ja ok, kan se compositor står i din profil, så langt tænkte jeg jo ikke :) Men jeg havde nok alligevel sat det ord i forbindelse med en arbejdstitel...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#7763: Ha ha ha ha... nej nej. Det kunne jeg ikke finde på. Jeg ved godt at branchen ikke fungerer sådan. Det kunne ellers have været lækkert at få fat i sådan en "golden ticket".
Spsmg: Hvor langt er der mellem Østerport Station og Fælledparken? (Skal jo til Kbh. fredag, og der er et eller andet arrangement i den der park - tror det er noget teambuilding eller sådan noget) Er der nogen der ved hvad man kan komme ud for der?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#7761 Highland Park 16 år siden
I øvrigt ville jeg sgu nægte, hvis Scarlett bad mig om det, du beskriver ovenfor. Der må trods alt være en grænse. ;)
#7762 lagoni 16 år siden
#7763 elwood 16 år siden
Hehe var du en af dem som spurgte dem om hvordan man ku være med på filmen, da de havde deres chat med folket 8-)
Kan huske de åbnede op med og sige der ik sku spørges mere ind til dette.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7764 Corgan 16 år siden
God wills it!
Jeg har en brugt tandbørste han kan bruge når tungen bliver for følelsesløs.
#7762:
Helt fint. :-)
#7763:
Ha ha ha ha... nej nej. Det kunne jeg ikke finde på. Jeg ved godt at branchen ikke fungerer sådan. Det kunne ellers have været lækkert at få fat i sådan en "golden ticket".
#7765 davenport 16 år siden
(Skal jo til Kbh. fredag, og der er et eller andet arrangement i den der park - tror det er noget teambuilding eller sådan noget)
Er der nogen der ved hvad man kan komme ud for der?
#7766 Guts 16 år siden
Der er omkring 2 km.
#7767 davenport 16 år siden
#7768 dolphinfriendly 16 år siden
#7769 Highland Park 16 år siden
Der er næppe gratis bacon.
#7770 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"