#7813 Saturday Night Fever ikke kun holder, det er stadig én af Travoltas bedste roller.
Apropos John T, så troede jeg Taking of Pelham 123 med John T og Denzel ville være noget lort, nu hvor jeg har set den ligger på 44% på Rottentomatoes og Roger Ebert også finder den ganske tam. Men Peter Travers skyder med sten fra den anden side af hegnet, så måske man skulle give den et syn alligevel.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har endelig fået set de sidste afsnit af en af de absolut sjoveste komedie serier nogensinde Arrested Development. Absolut genial humor :) Jeg glæder mig til at se hvordan de for klaret en film-udgave.
Absolut genial joke:
[url= Fünke, Analyst and Therapist :D[/url]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Har lige set afslutning på Battlestar Galactica. Lidt sørgmodigt endelig at være helt igennem. Jeg er ikke sikker på at jeg helt bliver mig selv igen i aften.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Nu ser hun det jo nok ikke lige pt. men hva i andre skal ik snydes.
Idag er det Tiany's Fødselsdag hurra hurra hurra Hun sikkert sig en Blu-Ray får. som hun har ønsket sig i år Med godt billede og lyyydeee til.
Og når hun hjem fra arbejd går, hurra hurra hurra Så skal hun hjem og se nogen films og også ind og tjekke filmz og se hvad alle nørderne de skrii-i...ver.
Sang skriver blir jeg sku aldrig men, ja Tillykke med dagen, håber du får en god dag, vejret ser jo fint ud i hvertfald 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7811 Highland Park 16 år siden
#7812 MOVIE1000 16 år siden
#7813 Takfornu 16 år siden
Det må du ikke engang spøge med, skal den så have soundtrack af Private eller Kathy Perry ;)
Næææ I stick to the old shit - That rocks ... even on VHS ;)
#7814 filmz-Bruce 16 år siden
Apropos John T, så troede jeg Taking of Pelham 123 med John T og Denzel ville være noget lort, nu hvor jeg har set den ligger på 44% på Rottentomatoes og Roger Ebert også finder den ganske tam. Men Peter Travers skyder med sten fra den anden side af hegnet, så måske man skulle give den et syn alligevel.
#7815 Kruse 16 år siden
Absolut genial joke:
[url= Fünke, Analyst and Therapist :D[/url]
#7816 gi-jones 16 år siden
#7817 filmz-jonasgr 16 år siden
Disse klip bringer så mange gode og sjove minder.
'Cause I'm evil"
#7818 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7819 elwood 16 år siden
Idag er det Tiany's Fødselsdag hurra hurra hurra
Hun sikkert sig en Blu-Ray får. som hun har ønsket sig i år
Med godt billede og lyyydeee til.
Og når hun hjem fra arbejd går,
hurra hurra hurra
Så skal hun hjem og se nogen films
og også ind og tjekke filmz
og se hvad alle nørderne de skrii-i...ver.
Sang skriver blir jeg sku aldrig men, ja Tillykke med dagen, håber du får en god dag, vejret ser jo fint ud i hvertfald 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7820 Kruse 16 år siden