Haha, fantastisk Elwood. Du må næsten synge sangen til hende per satellit, så du tronede op på storskærmen ved siden af banen. Det kunne være lidt sejt. :)
EDIT: Skærmen ved skærmen? Godt gået ellers.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hehe den har sågar den klassike ting, når familie medlemmer skriver sange, med at teksten slet ikke passer til melodien, med mindrer man trækker nogen ord længere ud.
Huske med gru stadigvæk min konfirmation! og sangene hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Anywho sidder hos en anmelder bekendt og ser en masse forskellige film af meget forskellig art, så indtil nu har vi set Zombie 2, Tigeren og Sneen, Cinema Paradiso og Melena. Efter middagen flyver vi fra Italien til Frankrig hvor vi bl.a. skal se Love me If You Dare, C.R.A.Z.Y, Jules et Jim og La Grande Illusion. I morgen går turen til Tyskland og Rusland :)
Jeg har opstartet middagen, hvor jeg kopierer lidt fra Østerport Stations ekselente menu fra i aftes. Klart en anbefaling herfra. Ungkvæg og dyrekølle med Bacon, med en broccoliterrin og nye kartofler og en svampesauce til. Det går pt. godt... Har bare erstattet dyr med fisk (havde ikke andet hjemme)(ja, fisk er også et dyr)
Ellers står den på... Ca. ingenting. Fedt!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#7825 Det er sgu et hårdt program ... godt gået :)
Er kommet hjem fra jobbet og skal nu til en gang roning. Derefter vil jeg nyde en Jacobsen øl i min kælder og se den tyske North Face og starte på John Adams
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#7828 Ja jeg stødte også først på den i sidste uge, men [url= og anmeldelserne lover godt. Meget flotte optagelser!!! Og nu når Clinten er blevet for gammel til Eiger bjerget, så er det godt andre kan :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#7821 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7822 Bobby Singer 16 år siden
Tillykke med dagen Tiany. :)
#7823 Bony 16 år siden
EDIT: Skærmen ved skærmen? Godt gået ellers.. :)
#7824 elwood 16 år siden
Huske med gru stadigvæk min konfirmation! og sangene hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7825 Takfornu 16 år siden
Anywho sidder hos en anmelder bekendt og ser en masse forskellige film af meget forskellig art, så indtil nu har vi set Zombie 2, Tigeren og Sneen, Cinema Paradiso og Melena. Efter middagen flyver vi fra Italien til Frankrig hvor vi bl.a. skal se Love me If You Dare, C.R.A.Z.Y, Jules et Jim og La Grande Illusion. I morgen går turen til Tyskland og Rusland :)
#7826 davenport 16 år siden
Jeg har opstartet middagen, hvor jeg kopierer lidt fra Østerport Stations ekselente menu fra i aftes. Klart en anbefaling herfra. Ungkvæg og dyrekølle med Bacon, med en broccoliterrin og nye kartofler og en svampesauce til.
Det går pt. godt... Har bare erstattet dyr med fisk (havde ikke andet hjemme)(ja, fisk er også et dyr)
Ellers står den på... Ca. ingenting. Fedt!!!!
#7827 filmz-Bruce 16 år siden
#7825 Det er sgu et hårdt program ... godt gået :)
Er kommet hjem fra jobbet og skal nu til en gang roning. Derefter vil jeg nyde en Jacobsen øl i min kælder og se den tyske North Face og starte på John Adams
#7828 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7829 davenport 16 år siden
#7830 filmz-Bruce 16 år siden