Gravatar

#7861 gi-jones 16 år siden

Kamera pinups. Soooo sexy!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7862 evermind 16 år siden

Forsinket tillykke til både Bony og ealp! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7863 tiany 16 år siden

I AM BACK :)

Lige kommet hjem for en times tid siden efter en lang køretur fra Le Mans.
1000 tak for alle beskederne, kan jo se I ikke har savnet mig for meget, der er i hvert fald rigeligt med tråde at følge op på ;)

Det var en rigtig super tur, alle motorsportsinteresserede burde tage til Le Mans min. en gang. Det er så vanvittigt larmende og stort - man ser ikke så meget af løbet, men man får en helt anden oplevelse af farten, afstanden og lyden.
De første to dage vi var der regnede det, men anden dagen blev heldigvis kryddert med en tur gennem pitten, som ellers normalt først er åben for alle om fredagen(hvor der så er 100.000 mennesker), hvor der var rigelig plads til at tage billeder. Og senere rendte vi tilfældigvis ind i Tom K, så jeg fik lige en autograf og vi fik taget et rimelig godt billede af ham.
Resten af ugen og under selve løbet var der omkring 30 grader og solskin, så jeg har fået en del farve på kroppen. Heldigvis blæste det også, så varmen var til at holde ud.
Vi startede ud med at se selve løbet fra lige efter Dunlop broen, hvor vi havde et rimelig godt udsyn. Senere så blev vi kørt ud til Mulsanne svinget, hvor vi så løbet i 2 timer. Efter mørkets frembrud fik vi en tur i pariserhjulet, som findes ved banen, udsigten over pitlane fra 40 meters højde er rimelig fed. Vi gik i seng og var så oppe igen imellem kl.3-4, for at se bilerne køre om natten. På dette tidspunkt stod vi ved indgangen til porsche-kurverne, som lå lige ved vores camp. I går brugte vi det meste af dagen overfor pitten, i håbet om at kunne følge afslutningen fra løbet der, men det blev hurtigt så varmt at vi måtte gå, for ikke at falde omkuld. Men den sidste time stod vi som sild i en tønde overfor pitten og vi fik set sejrscermonien.
Desværre vandt Tom K jo ikke, men Pegoeut var også utrolig stærk. Heldigvis fik da både Magnussen og team Essex på podiet, så det var alligevel godt at være dansker. Og man blev da lidt rørt da de spillede "Der er et yndigt land" under ved team Essex's sejr og så alle dannebrogsflagene.

Kort fortalt er Le Mans fyldt med danskere og englændere der drikker om kap. Fed biler både på og uden for banen, hvor de sidste ofte er parkeret ved siden af et iglotelt. Larmende biler(kors de Corvetter er nogle bæster) og lange lange gåture.

Og det film-relaterede må jo være at Patrick Dempsey(McDreamy) kørte i den ene af bilerne, han var konstant overrendt af kameraer, stakkels mand. Vi fik taget et par billeder af ham til kørerparaden, men jeg var ikke så tæt på ham, som The Insider har været ved en tidligere lejlighed.

Så nu må jeg heller stoppe.

p.s. Tillykke til de andre som har haft fødselsdag, mens jeg har været væk.

Valar morghulis
Gravatar

#7864 Lady Arwen 16 år siden

#7863 - just a bit jealous! :D Så selv det sidste af løbet på tv2 - så fedt at Team Essex vandt : ) Og du mødte Tom K. = cool og så McDreamy (mmm) ;D
Doctor Who <3
Gravatar

#7865 elwood 16 år siden

Ser lidt Spise med Price på dr.dk det er farligt!

Jeg får hel lyst til og gå ud og lave alle tingene... næsten, porcherede laks ohh det så satme godt ud!

Og Bernaice, ku være sjov og prøve også en dag, kan godt li at Kød'et omtales som tilbehøret 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7866 davenport 16 år siden

Vi er lidt på røven denne måned, da der lige kom et indskud og 2 tandlægeregninger i vejen, men jeg fik fundet finanser til en gave til Obersten, der har fødselsdag i morgen.
Jeg har lavet en (efter min mening) fed gave, som er lavet som om det er den lille der har lavet den selv. Jeg har skrevet "kortet" på en kasse, som min HD-modtager kom i, og med børnebogstaver, og så er der et lille smykke indeni.

Jeg har haft det psykisk dårligt i dag, over ikke at have nogle penge. Vi ser på et sølvbryllup, et bryllup og 2 studenterfester denne måned, og vi har 500,- til vores navn..
Hvornår fanden kommer de SP penge????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7867 Corgan 16 år siden

Er på vej i biffen for at se Seven Samurai på det store lærred. Har ikke set den film siden jeg så den for første gang omkring 15 år siden.
Gravatar

#7868 Takfornu 16 år siden

# 7867 Glæd dig - det er en helt anden oplevelse at se den i en biograf end på en lille skærm ;)

Ja, så må jeg undgå at se film i 5 dage pga. øjenbetændelse - føler mig godt nok blind, da jeg skal dryppe øjne 5 gange dagligt i 2 uger og minimum de næste 24 timer ligge med gase :-(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#7869 Michael Andersen 16 år siden

He he "The Taking of Pelham 1 2 3" har fået den danske titel: "Kapring af Metro 1 2 3". Så kan jeg faktisk bedre lide den titel som min chef troede filmen havde: The Talking Pelican" :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7870 Guts 16 år siden

Kæresten og jeg (eller 'mig' ifølge Matthesen i Sorte Kugler....anyways) sidder og snakker om at ville ind at se "Coraline 3D". Og det eneste sted som den vises i KBH er i Palads. Har ikke de store, ej heller de bedste, erfaringer med Palads og vil derfor høre om hvordan kvaliteten på Palads' 3D visninger er?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: