Har set en film der hedder Recovery, hvilket endte med at jeg sad de sidste 40 minutter af filmen og tudede helt vildt! Fandt den på youtube... og den er med David Tennant/Doctor Who som var fuldstændig fabelagtig i den og det samme var den kvindelige hovedrolleindehaver (Sarah Parish tror jeg). Den handler om en mand (der er gift og har børn) der mister hukommelsen efter en ulykke og derfor bliver en helt anden person! Meget rørende!
Det var bestemt en anden oplevelse. Hvad jeg dog troede var 150 min versionen, viste sig så at være 198 min versionen. Puha... den var sgu lidt hård at komme igennem til sidst.
Krydser fingre for de mange demonstranter i Iran. Jeg tror dette bliver grimt, meget grimt! De har ikke våben og det religiøse fundament kommer til at slå hårdt ned. Svinene giver ikke magten fra sig. Jeg tror mange vil forsvinde, når tågerne har lagt sig, eller ryge ned i de gamle fangehuller fra shah'ens tid :(
De unge iranere er traditionelt veluddannede og de kan med tiden ikke holdes nede. Kun uvidenhed kan holde befolkninger i trældom over længere tid!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#7871 rockysds 16 år siden
#7872 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7873 weebs 16 år siden
#7874 Lady Arwen 16 år siden
#7875 Corgan 16 år siden
Det var bestemt en anden oplevelse. Hvad jeg dog troede var 150 min versionen, viste sig så at være 198 min versionen. Puha... den var sgu lidt hård at komme igennem til sidst.
#7876 filmz-Bruce 16 år siden
De unge iranere er traditionelt veluddannede og de kan med tiden ikke holdes nede. Kun uvidenhed kan holde befolkninger i trældom over længere tid!
#7877 Takfornu 16 år siden
#7878 lagoni 16 år siden
#7879 Slettet Bruger [2353454305] 16 år siden
Heh, den er ret sjov. Jeg er oppe på 23 nu og det begynder efterhånden at gå lidt langsommere.
#7880 Kruse 16 år siden