JAAAH så kom den endelig The adventure of young indiana jones vol. 2 the war years fandt den endelig efter et halvt års vente tid og det er sku vente tiden værd har lige set de 2 første afsnit af den der jo mere action i de 2 afsnit end i hele vol. 1 så jeg skal have young indy kavalkade så mangler jeg bare vol. 3 så er serien komplet men den skulle vidst først komme til jul :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Her tordner det og det er ikke bare sådan en lille smule torden, det er sådan noget torden "Jeg tror nok der slog et lyn ned uden for mit vindue, så meget larmer lynene." og ja jeg mener at lynene larmer og så kom torden bagefter. Det står så også ned i stænger. Meget rart, håber ikke det varer for længe da jeg skal til frisør om en time.
Her regner det også rigtig meget og der kommer ind i mellem nogle ordentlige i brag. Jeg vil vædde med at strømmen går, det plejer den nemlig altid at gøre i den her slags vejr.
Er hjemme fra frisøren 1200 kr fattigere, men med sommerklart hår. Undre mig altid over de piger der tager til frisøren, giver et par 1000 kr, men bagefter kan man ikke se der er sket noget. Nej heller at man kan se at pengene er gået til noget og forandring fryder. Og når alt kommer til alt er det bare hår, det vokser sgu ud igen. Så der røg ca.20-25 cm af længden og så kom der en gang lyse reflekser i.
Uvejret har først ramt mit område nu her ved middagstid, men lynet har så også formået at slå ned to gange på grunden. Strømmen er gået tre gange, hvor jeg stod foran sikringsskabet, da naboens sikringer røg. Jeg fik så stort et chok, at jeg var ved at skide i bukserne af skræk. Begge vores hunde er desuden fuldstændig rundt på gulvet, så de vil nærmest sidde på skødet. Normalt kan jeg godt lide tordenvejr, men det her er for vildt. Det er mange år siden, at jeg har oplevet så voldsomt et tordenvejr.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#8111 MOVIE1000 16 år siden
fandt den endelig efter et halvt års vente tid og det er sku vente tiden værd har lige set de 2 første afsnit af den der jo mere action i de 2 afsnit end i hele vol. 1 så jeg skal have young indy kavalkade så mangler jeg bare vol. 3 så er serien komplet men den skulle vidst først komme til jul :(
#8112 cyberzed 16 år siden
#8113 tiany 16 år siden
Okay vi tilføje lige kæmpe hagl!
#8114 Bobby Singer 16 år siden
#8115 MOVIE1000 16 år siden
#8116 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#8117 tiany 16 år siden
#8118 Bony 16 år siden
Uvejret har først ramt mit område nu her ved middagstid, men lynet har så også formået at slå ned to gange på grunden. Strømmen er gået tre gange, hvor jeg stod foran sikringsskabet, da naboens sikringer røg. Jeg fik så stort et chok, at jeg var ved at skide i bukserne af skræk. Begge vores hunde er desuden fuldstændig rundt på gulvet, så de vil nærmest sidde på skødet. Normalt kan jeg godt lide tordenvejr, men det her er for vildt. Det er mange år siden, at jeg har oplevet så voldsomt et tordenvejr.
#8119 cyberzed 16 år siden
#8120 Lady Arwen 16 år siden