Damn... nu har jeg ventet i over 24 timer på at min render skulle blive færdig. Det må være en personlig rekord! Om 20 minutter skulle den gerne være klar.
Tillykke til de prostudernede. Nu skal i på fagforening, og ned på jobcenteret og stå i kø... Og hvis i er heldige havner i på mit kursus!!! Jeg glæder mig til at gøre jeres tilværelse... mmm hmmm ja, realistisk..
Nej, venner. Forlad jer på de kompetencer i har, og søg gode jobs. Og da vi nu er så rare her på filmz, så henvend jer bare til mig, hvis jeg kan hjælpe med noget. (Er jo jobkonsulent) - I skal få lov at slippe for de 750,- i konsulentbistand.
;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder og spiller Splinter Cell og er godt irriteret over at jeg ikke kan komme videre på trods af at alle "guider" skriver at der er en af de nemmeste missioner.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Aaah. Min nye underboere har en væsentlig bedre musiksmag end den forrige - og mere væsentligt: de har ikke nogen subwoofer, der får tingene til at hoppe i min stue.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har lige set "Engle og dæmoner" og den var faktisk okay. Den er underholdende, dog bliver den aldrig så spændende, at man sidder ude på stolekanten og bider negle, men mindre kan da også gøre det. Som lidt uforpligtende underholdning, kan den sagtens gå an på en regnvejrsdag, hvor der ikke er andet og lave, men forvent heller ikke meget mere end det.
#8101 weebs 16 år siden
#8102 Corgan 16 år siden
#8103 mr gaijin 16 år siden
#8104 davenport 16 år siden
Jeg glæder mig til at gøre jeres tilværelse... mmm hmmm ja, realistisk..
Nej, venner. Forlad jer på de kompetencer i har, og søg gode jobs. Og da vi nu er så rare her på filmz, så henvend jer bare til mig, hvis jeg kan hjælpe med noget. (Er jo jobkonsulent) - I skal få lov at slippe for de 750,- i konsulentbistand.
;D
#8105 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#8106 Thomsen 16 år siden
Aaah. Min nye underboere har en væsentlig bedre musiksmag end den forrige - og mere væsentligt: de har ikke nogen subwoofer, der får tingene til at hoppe i min stue.
#8107 Bobby Singer 16 år siden
3/6
#8108 Bobby Singer 16 år siden
Tillykke med det, Bony! :)
#8109 Takfornu 16 år siden
Congrats Bony! :)
#8110 Highland Park 16 år siden
God idé med en dag mellem hver druktur. Så er der også lige plads til at slappe af med en film eller to, inden det går løs igen.
Tillykke med den Bony! Den skulle vel aldrig være lyserød?