Gravatar

#8101 weebs 16 år siden

Så står den ellers på to måneders sommerferie... Hvad fan' skal man lige få tiden til at gå med? :-/
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#8102 Corgan 16 år siden

Damn... nu har jeg ventet i over 24 timer på at min render skulle blive færdig. Det må være en personlig rekord! Om 20 minutter skulle den gerne være klar.
Gravatar

#8103 mr gaijin 16 år siden

#8093 Japansk sprog. Jeg ville helst undervise i journalistik/kommunikation, men der var ikke nok elever på den linje i år.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8104 davenport 16 år siden

Tillykke til de prostudernede. Nu skal i på fagforening, og ned på jobcenteret og stå i kø... Og hvis i er heldige havner i på mit kursus!!!
Jeg glæder mig til at gøre jeres tilværelse... mmm hmmm ja, realistisk..

Nej, venner. Forlad jer på de kompetencer i har, og søg gode jobs. Og da vi nu er så rare her på filmz, så henvend jer bare til mig, hvis jeg kan hjælpe med noget. (Er jo jobkonsulent) - I skal få lov at slippe for de 750,- i konsulentbistand.

;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8105 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg sidder og spiller Splinter Cell og er godt irriteret over at jeg ikke kan komme videre på trods af at alle "guider" skriver at der er en af de nemmeste missioner.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8106 Thomsen 16 år siden

Tillykke med huen, Bony! :-)

Aaah. Min nye underboere har en væsentlig bedre musiksmag end den forrige - og mere væsentligt: de har ikke nogen subwoofer, der får tingene til at hoppe i min stue.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8107 Bobby Singer 16 år siden

Har lige set "Engle og dæmoner" og den var faktisk okay. Den er underholdende, dog bliver den aldrig så spændende, at man sidder ude på stolekanten og bider negle, men mindre kan da også gøre det. Som lidt uforpligtende underholdning, kan den sagtens gå an på en regnvejrsdag, hvor der ikke er andet og lave, men forvent heller ikke meget mere end det.

3/6
Idjit
Gravatar

#8108 Bobby Singer 16 år siden

Tillykke med det, Bony! :)
Idjit
Gravatar

#8109 Takfornu 16 år siden

# 8083 Tjaaa måske men jeg var nu med ganske lang hen ad vejen ;)

Congrats Bony! :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8110 Highland Park 16 år siden

Bony (8094) skrev:
Jeg skal restituere, så jeg kan være klar til druk tirsdag, torsdag og lørdag. :)

God idé med en dag mellem hver druktur. Så er der også lige plads til at slappe af med en film eller to, inden det går løs igen.

Bony (8094) skrev:
Men nå ja, huen er i hus! Endelig, for fanden. :)

Tillykke med den Bony! Den skulle vel aldrig være lyserød?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: