#8126 Det er sgu da ikke i orden. Jeg håber ikke, de har tænkt sig, at du skal betale for dét?
Anyway, jeg er selv ret lam i hovedet i skrivende stund - dog ikke efter et tandlægebesøg, men derimod gårsdagens piratfest på arbejdet. Men sjovt var det nu. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Problemet med Springsteen er ifølge Sean, at Springsteen ikke længere er 'cool'.
Problemet med dig Sean er, at du er født til et efternavn og sådan set ikke har bedrevet en skid i verden uden din fars omdømme. Narrøv!
De mennesker, som er mest interessante og har mest på hjerte, er dem som skider på begrebet 'cool'. Resten er styret af narcissistiske elementer og omverdenens syn på dem og er derved dybt uselvstændige.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#8131 elwood 16 år siden
Idiot! nu fik du mig til og falde ned af stolen 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8132 Lady Arwen 16 år siden
#8133 Michael Andersen 16 år siden
#8134 evermind 16 år siden
Det er sgu da ikke i orden. Jeg håber ikke, de har tænkt sig, at du skal betale for dét?
Anyway, jeg er selv ret lam i hovedet i skrivende stund - dog ikke efter et tandlægebesøg, men derimod gårsdagens piratfest på arbejdet. Men sjovt var det nu. :)
#8135 filmz-Bruce 16 år siden
#8136 filmz-Bruce 16 år siden
Problemet med Springsteen er ifølge Sean, at Springsteen ikke længere er 'cool'.
Problemet med dig Sean er, at du er født til et efternavn og sådan set ikke har bedrevet en skid i verden uden din fars omdømme. Narrøv!
De mennesker, som er mest interessante og har mest på hjerte, er dem som skider på begrebet 'cool'. Resten er styret af narcissistiske elementer og omverdenens syn på dem og er derved dybt uselvstændige.
#8137 Lady Arwen 16 år siden
#8138 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8139 filmz-Bruce 16 år siden
#8140 filmz-Bruce 16 år siden