Gravatar

#8141 Bobby Singer 16 år siden

elwood (8138) skrev:
Har sparket liv i fototråden igen.

Det ved jeg nu ikke, den har da ligget død siden kl. 11.52!
Idjit
Gravatar

#8142 filmz-jonasgr 16 år siden

#8139 Ja hun gør det godt. Og rart med noget selvtillid inden Wimbledon. Lidt bekymrende er det dog med alle de turneringer hun spiller. Jeg håber at hendes krop kan holde til det.

Til gengæld ærgeligt at Nadal har meldt afbud, så bliver det lidt lettere for Fedi at vinde (selv om han ikke spiller som for 2-3 år siden).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8143 tiany 16 år siden

Kom hjem fra arbejde, hvor halvdelen af dagen gik med at gøre rent på lageret og som tak for det, skal vi ud og bowle/spise om lidt. Udemærkede arbejdesplads - til tider ;)
Valar morghulis
Gravatar

#8144 filmz-Bruce 16 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8145 elwood 16 år siden

Har Drop Zone til og køre i baggrunden, der blir ik sparet på El guitar rifne, eller den meget The Rock's agtige musik.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8146 filmz-jonasgr 16 år siden

Har fundet ud af at en Faxmaskine faktisk ikke er en dårlig ting. Bare jeg havde sådan en funktion i min multifunktionsmaskine.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8147 filmz-jonasgr 16 år siden

Og så tror jeg at jeg vil se lidt mere Lost i aften. Jeg har fået at vide at jeg skal give den en chance, så det gør jeg så. Har set 4 afsnit og det er sådan lidt so/so. Jeg undrer mig også lidt over hvordan nogle af dem kan have så pænt hår efter så lang tid.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8148 filmz-Bruce 16 år siden

#8147 Sig lige til hvis du bliver fanget af den. Jeg så også de første 4 afsnit og kedede mig. Men hvis den bliver bedre, kan det godt være man skal give den en chance.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8149 MOVIE1000 16 år siden

#8147 & #8148 tro mig det bliver vildere og med rigtig mange twist en af mine venner sagde til mig at LOST er bare kanon du skulle give den en chance argh tænkte jeg bare han kan ikke have en bedre filmsmag end mig men da jeg så sæson 1 på tilbud valgte jeg at tage chancen i starten synes jeg det var lidt spild af tid men det blev bedre og da jeg var færdig med sæson 1 skulle jeg bare have sæson 2 men når man har set sæson 1-4 synes man stadig at nogle af de første afsnit var spild af tid
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8150 elwood 16 år siden

#8148 Nyd du nu først The Wire, det er Sublim underholdning 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: