læser engelsk for at være klar til imorgen. Og man spørger sig selv hvorfor man mangler 5 tekster... men nu har jeg da lige fået frisket Catcher in the Rye op... hmm... imorgen er huedag :D og så er der snart tid til at se nogle film igen ;D
hold kæft hvor er jeg træt af tysk skal ope imorgen men tror sku ikke jeg kan huske min tekst og når jeg skal snakke frit bliver mit tysk en slags blanding af dansk og engelsk ligsom de nattergale men kan det bliver bare dansk og tysk
Fuhr Satan
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har siddet på skolen i over 3 timer nu og har intet fået skrevet og jeg har ingen mønter til kaffeautomaten. Lige i dette øjeblik stinker livet altså lidt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er pt. hamrende irriteret på de forpulede idioter, der går og stjæler andre folks sager. I et øjebliks dumhed havde jeg stillet min cykel udenfor trappeopgangen i formiddags, da jeg vidste, at jeg skulle cykle en tur igen i eftermiddag.
Kl. 13:45 kommer jeg hjem fra min løbetur, og pruster som bare pokker ved siden af min cykel.
Kl. 15:45 skal jeg hente en god gang sushi, og opdager så, at min cykel ikke længere står på sin plads.
Hvem fanden stjæler en låst cykel midt på en søndag eftermiddag?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#8161 cyberzed 16 år siden
#8162 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8163 Lady Arwen 16 år siden
#8164 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#8165 MOVIE1000 16 år siden
Fuhr Satan
#8166 Lady Arwen 16 år siden
#8165 -bare slap af og SNAK! Så skal det nok gå : )
#8167 lagoni 16 år siden
#8168 Kruse 16 år siden
#8169 Michael Andersen 16 år siden
#8170 dyg 16 år siden
Kl. 13:45 kommer jeg hjem fra min løbetur, og pruster som bare pokker ved siden af min cykel.
Kl. 15:45 skal jeg hente en god gang sushi, og opdager så, at min cykel ikke længere står på sin plads.
Hvem fanden stjæler en låst cykel midt på en søndag eftermiddag?