Gravatar

#8171 dyg 16 år siden

Nå, tyveriet er meldt til politiet og forsikringspapir er udfyldt... Men jeg er ikke mindre irriteret af den grund.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8172 Highland Park 16 år siden

#8169: Tillykke med det onkel Andersen! :)
Så må du præge hende (evt. i det skjulte), så hun kan vokse op og blive noget ved filmmusikken.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8173 mr gaijin 16 år siden

Min kæreste har fået konstateret en cyste i hjernen. Den er godartet, men temmelig stor, så den skal måske opereres væk. Hun kan ikke komme til DK foreløbig. Øv.

Desuden takker jeg nok nej til højskolejobbet, da jeg skal bruge august måned på at skrive, og de vil have mig til at starte med at undervise i august. Kvaliteten af både specialet og undervisningen vil blive for ringe, og det vil jeg ikke kunne leve med. Øv igen.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8174 davenport 16 år siden

Det var da frygteligt! :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8175 Michael Andersen 16 år siden

#8172 Tak :) Ja det gælder om at være præge dem så tidligt som muligt - jeg havde engang en kat, som lystrede når jeg fløjtede Goldsmiths tema fra "Poltergeist" ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8176 Takfornu 16 år siden

# 8174 Held & Lykke med hende !

Well du skal nok finde et job med dine fine kvalifikationer :)

# 8158 & 8160 Takker

# 8169 Tillykke Mr. Andersen :)

Min kat elsker Schifrin, Barry og Jarre, miauer med når de spilles, og ikke mindst filmen Fantasia som han stirre helt vild på skærmen når vi ser den :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8177 Highland Park 16 år siden

#8173: Det er synd... dog godt at den er godartet - men trist at hun så ikke kan besøge dig.

#8175: Hehe, ja katte er fantastiske dyr. :)
Når hun bliver gammel nok, kan du jo lære hende at nynne/synge temaet. Så er uhyggen i hus.
Gravatar

#8178 davenport 16 år siden

Er der ingen kommentare (og evt forslag til forbedringer) i mit #8158?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8179 Highland Park 16 år siden

#8178: Det ser hyggeligt ud. Umiddelbart tænker jeg dog, at det må være ret irriterende, at man let kan komme til at skygge for billedet. Kan projektoren ikke monteres i loftet?
Gravatar

#8180 Lady Arwen 16 år siden

#8178 - er bare så jaloux vil oss ha et rum til mine film :D Hvad med nogle fine plakater? Og mørklægningsgardin (eller er det ikke nødvendigt)...
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: