Jeg sidder og ser Wimbledon og har fået set halvdelen af sæson 1 af Lost. Den er blevet bedre, men det går langsomt fremad. Hovedpersonerne skal lige præsenteres, hvilket bliver gjort ganske godt via flashbacks (håber ikke de kommer til at tage overhånd). Nogle af karakterene er mere interessante end andre. Locke og Sawyer er klart de mest interessante personer. Hvorimod blandt andet Claire, Shannon, de koreanske par ikke har meget at byde på. Det irriterer mig også at de har den sædvanlige "sjove" person med, som lige skal komme med et par oneliners hist og pist og som selvfølgelig er tyk. Jeg snakker naturligvis om Hurley.
Men overordnet set er den blevet bedre i løbet at de sidste par afsnit. Der har dog ikke været så meget action/spænding endnu, men det kommer nok nu hvor vi har fået hele persongalleriet præsenteret.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#8182 - Ja, Sylar er en interessant figur. Men min yndlings er klart
fremtidens Peter Petrelli. Jeg kunne godt lide den bitterhed og "badass"-attitude der fulgte ham.
#8195 - Hehe, ja. Hvis nogen siger noget fornuftigt skal det da pointeres, ikke sandt? :)
Jeg tog en hel HF, sammensat af enkeltfag på i alt 2½ år, så jeg kunne få et par højniveauer med i tasken. Men nu har jeg sommerferie og jeg aner ikke hvad jeg skal i gang med nu. Planen var at læse videre, men jeg kan mærke på mig selv, at skoletrætheden har meldt sig og at jeg højst sandsynligt ville køre træt i at starte igen. Så nu er jeg ved den berømte skillevej.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Petrelli brøderne in a way, men ja Fremtidsaspektet med den alternative verden var meget munter, hukommelses tabet i sæson 2 det var dog godt nok ringe fundet på
Har ikke set Sæson 3 endnu
(ved ik engang om den er færdig) men her har jegt hørt Sylar sku gå hen og blive ligefrem vattet, og jeg ser altid Sylar som en overskurk, ku godt li måden man byggede op til hans plan på i sæson 1, det var bare slutningen der virkelig ødelagde det for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har endelig vundet en Filmz-konkurrence, stor fanfare og vejrmøller! Et stk Midnight Meat Train på vej til mig :-) Nogen der har set den, og kan fortælle om den er noget værd?
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#8204 - Jeg har ikke selv set sæson 2. Det kan dog være at jeg snupper den hvis jeg kan få den kastet i nakken, ellers gider jeg ikke bruge penge på serien. :)
Men heller ikke sagt, at serien ikke havde noget at tilbyde. Tværtimod så var der da dømt eyecandy. Jessica/Niki, Claire og Candice var da alle rigtig søde at kigge på. Nikis strip i første afsnit fik mig igennem hele første sæson. :P
er lige kommet hjem fra eksamen og en tur i byen fik 02 i tysk hvilket jeg er glad for da mit tysk ikke er så godt men det var min sidste eksamen og det skal sku fejres med maner så jeg købte en helveds masse dvd i får lige listen
28 uger senere AFR Asterix og de olympiske lege Attentatet med hitler Bride of Frankenstein Frode og alle de andre rødder Ghostbusters 1 & 2 Illusionisten Sky high Surfs up
#8201 filmz-jonasgr 16 år siden
Men overordnet set er den blevet bedre i løbet at de sidste par afsnit. Der har dog ikke været så meget action/spænding endnu, men det kommer nok nu hvor vi har fået hele persongalleriet præsenteret.
'Cause I'm evil"
#8202 davenport 16 år siden
Ellers er jeg på vej til en køretime.. Stay off the roads!
#8203 Bony 16 år siden
#8195 - Hehe, ja. Hvis nogen siger noget fornuftigt skal det da pointeres, ikke sandt? :)
Jeg tog en hel HF, sammensat af enkeltfag på i alt 2½ år, så jeg kunne få et par højniveauer med i tasken. Men nu har jeg sommerferie og jeg aner ikke hvad jeg skal i gang med nu. Planen var at læse videre, men jeg kan mærke på mig selv, at skoletrætheden har meldt sig og at jeg højst sandsynligt ville køre træt i at starte igen. Så nu er jeg ved den berømte skillevej.
#8204 elwood 16 år siden
Har ikke set Sæson 3 endnu
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8205 colocho 16 år siden
Et stk Midnight Meat Train på vej til mig :-)
Nogen der har set den, og kan fortælle om den er noget værd?
#8206 Bony 16 år siden
#8207 Bony 16 år siden
#8208 MOVIE1000 16 år siden
#8209 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8210 MOVIE1000 16 år siden
28 uger senere
AFR
Asterix og de olympiske lege
Attentatet med hitler
Bride of Frankenstein
Frode og alle de andre rødder