Gravatar

#8191 MOVIE1000 16 år siden

#8190 jah synes også hereos er lidt åndsvag har set sæson 1 og 2 men forstår det stadig ikke og skuespillet er heller ikke rigtig noget at prale af som du også siger støder de hele tiden ind i hinanden hvilket nu når jeg tænker over det faktsik er irretenre
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8192 elwood 16 år siden

Mine farvorit karakter er nok Petrelli brøderne, og så Sylar hans historie synes jeg nu var ret intressant, især hans "skabelses" historie.

Cheerleaderen blev jeg hurtigt træt af, fordi, tjaa skal vi ikke blot nøjes med og sige hun skifter mening et par gange eller 2 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8193 Highland Park 16 år siden

Jeg ser "Spice med Price" (og får lyst til tarteletter), mens pastaen koger, og min mave skriger af sult.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8194 gi-jones 16 år siden

#8167 / Lagoni:
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8195 Lady Arwen 16 år siden

#8190 - tak fordi du giver mig ret :D Hvad er det egentlig for en slags student du er blevet?? (og tillykke)

Er lige blevet færdig med at sætte alle engelskark og tekster i mappe til imorgen... og dagen med huen er der næsten :D Klokken 13.30 skal jeg til at gå med hat :D
Doctor Who <3
Gravatar

#8196 evermind 16 år siden

Tillykke med Lalo, øh, niecen, Michael Andersen! :)

Jeg skal snart til at i seng efter en hyggelig dag ad kanalerne i Frederiksberg Have, på besøg hos et par nybagte forældre og deres velskabte pode på Roskilde Sygehus og afslutningsvis i biografens mørke med Drag me to Hell.

Alt i alt helt fint. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8197 MOVIE1000 16 år siden

#8196 ehhehe det er noget af en rejse du har haft men det var jo også en søndag

jeg skal snart til tysk eksamen er ikke god til det men accenten er jeg ret god til bare jeg får 02 så er jeg glad og det er min sidste eksamen det skal fejres med at tage ud i byen og købe masser af film men først skal jeg have tysk eksamen overståer Fuhr satan
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8198 Takfornu 16 år siden

# 8186 Ja, men han er jo også flasket op med filmmusik af enhver art fra barn/killing ;)

# 8196 Lyder som en dejlig dag - Trist vi ikke kunne ses, men håber vi snart kan rode bod på det :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8199 evermind 16 år siden

heTTeh (8152) skrev:
Har lige fået set Peter Jacksons "Braindead" - Den var egentligt udemærket underholdende, mest pågrund af den store opfindsomhed når det kommer til zombier og udrydelsen af zombierne :) Dog havde jeg forhåbninger om at den var på niveau med Evil Dead-trilogien, så jeg blev en smule skuffet.

Jeg synes, den er fantastisk og snildt tåler at blive holdt op mod Evil Dead-filmene. Jeg blev blæst bagover, da jeg første gang så Braindead. Den har simpelt hen så mange fede, sjove, klamme og underlige indfald - og et vidunderligt persongalleri! :)

But we must! Selv om det er ved at være svært for mig at finde tid til noget på denne side af sommerferien ... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8200 lagoni 16 år siden

#8194 - jaja, jeg ved det... Men det forhindrer mig ikke i at have ondt i mig selv og svælge i min egen egoistiske selvmedlidenhed.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: