»Der er spillere, der ikke siger en lyd under træningen, men skriger så højt, at det kan høres flere kilometer væk, når de spiller kamp. Det er så åbenbart ikke noget, de behøver at gøre«, mener Caroline Wozniacki.
Haha, Caroline er altid klar med en spøjs kommentar.
Tillykke til alle studenterne og må hakkerne i jeres huer kun gemme gode minder!
#8269 Det gik lige et ubehageligt sug igennem mig, da jeg læste om svaret på din fars prøver, MOVIE1000. Det gør mig virkelig ondt på jeres vegne. Ligesom de andre håber jeg, at din far klarer sig igennem det - og helst hurtigt! Det er en grum, grum sygdom ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Nåmen, kæresten laver mad, jeg surfer og lytter til den nye Depeche Mode (som er væsentligt bedre, end jeg troede). Venter på, at Criminal Minds går igang på kanal 5. Jeg er SÅ fucking hooked på den serie... er det bekymrende, når den sidste film, man har set, er Motorsavsmassakren, og godtnatlæsningen er Robert Harris' Red Dragon?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#8281 colocho 16 år siden
#8282 filmz-Bruce 16 år siden
Pftttt
#8283 Highland Park 16 år siden
Haha, Caroline er altid klar med en spøjs kommentar.
#8284 evermind 16 år siden
Det gik lige et ubehageligt sug igennem mig, da jeg læste om svaret på din fars prøver, MOVIE1000. Det gør mig virkelig ondt på jeres vegne. Ligesom de andre håber jeg, at din far klarer sig igennem det - og helst hurtigt! Det er en grum, grum sygdom ... :(
#8285 elwood 16 år siden
Trailer Voice guy er igang med indspilliningen med Voice over til filmen, men er lidt distraheret...
In a world where the Internet is... Hold up one second...
Updating his FB status Doing trailer voice for Facebook The Movie
Now where was I? oh yeah right...
In a world where the internet, has taken over our life and... Bling!
FB Update... Michael Bay likes your status
Michael Bay post a comment Awesome! 8-)
Trailer voice guy Post comment to his own status Yeah I know 8-)
Trailer voice guy Okay back to work
In a world where the internet, has taken over our life and, made us slave of the... Bling!
David Lynch posted a comment on your status This is just too fucking weird... even for me!
James Cameron posted a comment haha Lynchie then just wait till you have seen my Movie Avatar :-p
Trailer voice guy posted a comment Look guys I have to get back to work now, I'll be seeing you this week at Bay's Barbecue
James Cameron posted a comment Yep it's gonna be Awesome hehe ;-)
Michael Bay post a comment Haha James, always the prankster, Might have to bobby trap your chair for that comment, But yeah I'll be seeing you
David Lynch posted a comment Huh? what Barbecue, come on Bay, why was I not Invited!?
FB Status Michael bay is offline
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8286 Thomsen 16 år siden
Nåmen, kæresten laver mad, jeg surfer og lytter til den nye Depeche Mode (som er væsentligt bedre, end jeg troede). Venter på, at Criminal Minds går igang på kanal 5. Jeg er SÅ fucking hooked på den serie... er det bekymrende, når den sidste film, man har set, er Motorsavsmassakren, og godtnatlæsningen er Robert Harris' Red Dragon?
#8287 DarkLight 16 år siden
#8288 elwood 16 år siden
#8289 Highland Park 16 år siden
#8290 elwood 16 år siden
Og nu er han så hapset i tolden, og jeg nægter satme og betale afgift for at få ham hjem lige nu!
Ps. jeg skal til Jazz festival i weekenden og danse 8-)