Gravatar

#8291 Highland Park 16 år siden

Haha, jeg vidste ikke, at dværge har deres egen fagforening.

Hvor stort et gebyr opkræver Post Danmark, når det drejer sig om en dværg? Hvad står sådan en i for tiden?

Fedt elwood. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8292 elwood 16 år siden

Haha, jeg vidste ikke, at dværge har deres egen fagforening.

Grrr nej det vidste jeg heller ikke!

800 kr. men det kommer hel an på racen, min er halv svensker og tysker, så den er lidt tricky.

Fedt elwood. :)

Ja suk det var så sidste gang med mandags dans indtil September, hvor vi starter igen, har dog Ærø og Livø i fremtiden, og så tror jeg ikke vi kan undvære hinanden i al den tid, så mon ikke vi støder hovederne sammen i forbindelse med andrer ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8293 Highland Park 16 år siden

Det er knageme dyrt. :(

Hvilke slags danse optræder I med? Jitterbug?
Gravatar

#8294 elwood 16 år siden

Tror ikke vi skal optræde, det er den forening jeg er med i silkeborg afdeling, som har noget intro kursus, så'en lidt reklame ting i silkeborg en times tid, og her sku der så være dansevenligt musik, så det er det vi jagter.

Vi er dog ved og prøve og finde ud af, eller min danselærer forsøger og få fat i udvalget til Århus festuge, fordi vi godt ku tænkes os og lave et hmm reklamestunt, eller hvertfald være fremme et sted i den uge, men de har ik rigtig svaret på hendes mails, så vi ved ik om det blir til noget endnu.

Men det blir noget med en amerikaner bil kørt frem, og så gætter jeg på at vi så skal danse foran/ved siden af, mens hun deler flyers ud til dem som går forbi og viser interesse, det ku godt gå hen og blive lidt skægt, så jeg håber da det lykkes for hende.

Nåja eftersom jeg går til Swing/Rock'n Roll,det er Swing vi starter ud med, men vi øver også Rock'n Roll så jeg kalder det blot for begge ting, så det er vel det vi "optræder" med 8-)
Gravatar

#8295 Highland Park 16 år siden

Cool! Århus Festuge er da en oplagt mulighed for lidt "drive-by dancing". :)
Gravatar

#8296 elwood 16 år siden

Også det min danselærer tænkte, men som sagt de har ik gidet svare hende endnu.
Gravatar

#8297 Highland Park 16 år siden

Jeg har i mange år haft planer om at tage til Århus Festuge - jeg var der altid med mine forældre, da jeg var barn - men det er desværre ikke blevet til noget endnu.
Hvis jeg kommer forbi i år, og I optræder, vil jeg bestemt ikke gå glip af det. :)
Gravatar

#8298 elwood 16 år siden

hehe, skal nok holde jer posted om det, hvis det blir til noget, så må vi se om nogen tager billeder, fordi jeg får ikke tid til det 8-)
Gravatar

#8299 Highland Park 16 år siden

Super. Mon ikke du kan få nayze til at komme forbi og tage nogle billeder? Han er vist frisk så længe, at der er dejlige damer til stede.
Gravatar

#8300 dyg 16 år siden

#8298 - I'll be there!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: