Gravatar

#8311 dyg 16 år siden

#8303 - Ja, det er et kendt problem. Og det er røv-irriterende!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8312 Bony 16 år siden

Det er sgu hårdt at blive student. Man når aldrig at blive helt ædru, inden man skal i gang igen. :)

Efter en rigtig hyggelig bålfest med klassekammeraterne, fadøl og fernet branca, har jeg slappet af foran Playstationen i dag, for at lade batterierne op til vores translokation- og sommerfest i 'morgen' aften. Det skal nok blive et brag af en fest. Jakkesæt, hue, seler og alt det hvidvin vi kan drikke. Så er der lagt i ovnen til ballade..

Tillykke med huen heTTeh og ealp (og Rockysds' storebror :)). Ellers et imponerende snit du fik ealp. Hvis det havde været mig havde jeg også flashet det til alle og enhver. ;)

MOVIE1000 - Det gør mig ondt at høre med din far. Kræft er en forfærdelig sygdom, som desværre rammer alt for mange mennesker. Jeg ønsker ham snarlig bedring og håber du og din familie, kan finde overskud i denne svære tid. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8313 Lady Arwen 16 år siden

#8275 - jamen også stort tillykke til dig og nice gennemsnit :D
Btw sikke mange huer vi har her på siden :D
Doctor Who <3
Gravatar

#8314 MOVIE1000 16 år siden

Tak for støtten alle sammen det kom sku også som et chok for mig igår og jeg havde det fandme ubehageligt i ca. 2 timer så kom jeg i tanke om at der er 50/50 % hele vejen igennem så det er ikke afgjort endnu min mor ville have at jeg blev hjemme igår fra dimensions festen men jeg sagde til hende "Det er bedre at være ude ind at side herhjemme" så nu skal jeg også til fest iaften og det hjalp rigtig meget på humøret så jeg glæder mig bare til iaften hvor der skal være fest igen og være sammen med vennerne:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8315 davenport 16 år siden

Det er nemlig den rigtige måde at tackle det på. Adspredelse og lidt afstand giver ofte ekstra energi, og man får det bestemt ikke bedre psykisk, af at tænke på det hele tiden. Og reelt set kan man jo faktisk ikke gøre noget.
Men hårdt, det er det sku!

For mit vedkommende har jeg lige været til møde i Haderslev, da der har været krisemøde i firmaet. Vi fik en bulletin læst op fra direktøren, der for at holde os oven vande, bad os gå enten 5% ned i løn i 15 mdr., eller få 5% trukket fra firmaets indbetaling til pension. Jeg skrev straks under på at de bare kan sløjfe pensionen i 15 mdr. (De penge er alligevel intet værd om mange år...)
Jeg er helt med på at vi alle er i samme båd, og få løfte slæbet sammen. Chefen går forest med en personlig lønnedgang på 35%. Det har jeg sku dyb respekt for!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8316 Highland Park 16 år siden

Jeg er helt enig med davenport, og det glæder mig på dine vegne, at du har truffet det rigtige valg MOVIE1000. Så må du have en god fest i aften. :)

#8315: Det kalder jeg sgu en god leder!: [url= taget chef[/url]
Jeg håber, at I klarer den davenport.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8317 filmz-Bruce 16 år siden

Og Caroline er foran 3-0 i første sæt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8318 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja jeg skulle lige til at se at jeg kigger på en lækkerbisken på Centre Court :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8319 filmz-Bruce 16 år siden

5-0 ... sådan :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8320 Michael Andersen 16 år siden

#8319 Jeg håber hendes russiske modstander kan lide æg ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: