Gravatar

#8301 elwood 16 år siden

Jep jeg tænkte også netop på dig i den her forb. jeg skal hvertfald som sagt nok give besked, hvis det blir til noget, det håber jeg hvertfald det gør 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8302 Highland Park 16 år siden

#8300: Haha! Jeg vidste det! :D

Pokkers... nu har jeg fået lyst til at nyde kælderkold fadøl og jazzmusik i hjertet af Århus.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8303 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg har problemer med slumrefunktionen i Windows Vista. Ofte (læs: for det meste) så fryser min computer simpelthen. Nogen som har oplevet noget lignende.

Og så ser det ud til at min underbo er flyttet. Yay. Så skal jeg forhåbentlig ikke høre på mere crapmusik.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8304 Highland Park 16 år siden

#8303: Jeg har også oplevet det et par gange. Selv musemarkøren fryser fast.
Gravatar

#8305 lagoni 16 år siden

#8303 - ikke at det på nogen måde hjælper dig, men jeg oplevede det tit med min gamle computer og Windows XP. Jeg mistænkte dog lidt den yoghurt jeg spildte ned i den for at være skyld i det...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8306 elwood 16 år siden

[url= like this[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8307 filmz-jonasgr 16 år siden

Ved mig er der bare sort skærm. Comouteren kører og det hele, men den reagerer på absolut ingenting. Men det kunne tyde på at det nok er windows der har nogle problemer, siden det er et udbredt problem.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8308 Highland Park 16 år siden

#8305: Hmm... der står vist ikke noget om yoghurt i manualens "troubleshooting".

#8307: Jeg tror ikke, at jeg har oplevet, at skærmen forblev sort. Men som sagt fryser skidtet, så jeg er nødt til at genstarte den.
Gravatar

#8309 filmz-jonasgr 16 år siden

#8308 OK. Så længe det bare ikke er min PC så går det. Rart at vide at det er Bill Gates som står med fejlen og ikke mig :)
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8310 evermind 16 år siden

Sidder og gennemgår samt prøver at fordele statister til den dér zombiefilm ... Tænkt, at så mange teenagerpiger gerne vil være zombier ...!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: