Gravatar

#8341 dyg 16 år siden

Nå, nu fik jeg bestilt både The Book of Five Rings og Hagakure, samt min første Murakami bog: Norwegian Wood.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8342 Lady Arwen 16 år siden

Har lige haft besøg af hele familien til studentergilde - meget hyggeligt og med gaver til mig :D
Var til translokaton igår. Rigtig rart og sjovt og hyggeligt med alle de fine huer osv., dog også lidt sørgeligt både fordi vi er færdige, men også fordi en af vores 2.HF elever døde for et par uger siden - vores rektor var ved at græde da hun nævnte hende i talen! Men rart endelig at have sit eksamensbevis!
Doctor Who <3
Gravatar

#8343 filmz-Bruce 16 år siden

#8336 Al den snak om "The King", fik mig lyst til at høre ham. Og han fik mig op på 9950 meter, så han var et godt valg. Jeg tør ikke prøve til Bruce, for så risikerer jeg at brænde maskinen af :)

#8342 Øv, det var kedeligt at høre :(

Har lige nydt en aften med diverse skiver på anlægget for at teste den sidste kalibrering af lyden jeg fik foretaget sidste uge, kombineret med brugen med Dynamic EQ. Det føles brutalt, hvad der er sket af forandring. LFE sporet i starten på Dark Knight er vanvittig effektivt og helt uden at gå i resonans med noget. Audyssey har godt nok ramt spot on, mht. de akustiske muligheder i rummet.

Så blev der set klip fra Battle of Britain, The Third Man, Deadwood, Bruce Springsteen at Hammersmith Odeon, Dave Matthews and Tim Reynolds at Radio Music City Hall, Blade Runner, Band of Brothers.

Det er nærmest surrealistisk at se billederne til Blade Runner. Model landskaberne er så gennemførte, at man her 25 år efter tænker, hvornår nogle evner at lave noget i samme kvalitet (Ok Finchers brug af CGI i Zodiac, er intet mindre end genial og i flere af scenerne ville jeg have svoret på, at dette var optaget "on location") Og film noir stilen ... Hvis Ridley evnede at følge hans billedsider op med ligeså bjergtagende indhold, så var han sikret evig indskrivning i analerne over filmkongerne.

Ny krydser jeg fingre for, at Max Manus ligger på måtten imorgen. Jeg er lige i humør til en gang 2. verdenskrigs historik.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8344 lagoni 16 år siden

Øv, jeg kan ikke bruge mIRC mere, da 'evalution period'er overskredet med en hel del dage. Det har tidligere fungeret fint, men nu kan jeg kun trykke exit og ikke continue... Men lige nu er det nok meget godt, er stadig langt bagud med min opgave.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8345 filmz-Bruce 16 år siden

Har lige braget alle mine SP penge af på nyt køleskab og ovn med kogeplade. Håber jeg får en hilsen fra staten om støtten her under finanskrisen.
Gravatar

#8346 tiany 16 år siden

Skriver på mit fantastiske speciale *host host* - 3 sider indtil videre idag. Tror faktisk det vil lykkedes mig at få skrevet det jeg har lagt plan for i denne weekend, hvilket vil være rart, eftersom vi tager 3 uger på ferie fra næste weekend.

Jeg synes halvdelen af min opgave er god og resten ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal synes om, men jeg håber da det er nok til at bestå, når vi når dertil. Nu har man jo også noget at leve op til - dem der har været oppe her i den forgangende uge har alle fået 10 og 12. Men som jeg siger, alt over 2 er familieforsømmelse og virksomhederne kigger sgu alligevel ikke på karakter når jeg skal til at søge arbejde. Det vil jeg forresten også i gang med, for nu har jeg besluttet mig for, hvornår jeg stopper på mit fritidsarbejde.
Valar morghulis
Gravatar

#8347 lagoni 16 år siden

tiany, hvornår skal du aflevere specialet?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8348 filmz-Bruce 16 år siden

Hold kæft, hvor jeg håber de svin, bliver sendt af helvede til ud af landet, uanset om de aldrig har været udenfor landets grænser. Mage til ligegyldig ondskab, man efterhånden skal høre om :( Må de blive kn.... i rø... med en glødende ambolt!
Gravatar

#8349 Thomsen 16 år siden

Har fået nøgler til vores nye postkasse ved indgangen (jeg bor i lejlighed på 3.). Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene om Post Danmarks seneste serviceforringelse. :-/

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8350 filmz-Bruce 16 år siden

Så ruller Caroline igen!!! Godt tøs!!! :)

Skriv ny kommentar: