@lagoni - Min plan er at skulle aflevere den 21.august - og det har min familie hængt mig fuldstændig op på, så jeg har rimelig travlt. Hvorfor, tænker du så - der er da længe til den 21/8 - ja, men jeg har fuldtidsarbejde i hele næste uge, så skal vi på ferie i 2½ uge og derefter har jeg 3 uger med fuldtidsarbejde igen og så er vi altså henne midt i august. Så tiden løber. Og jeg er knap så god til at få lavet tingene når jeg først har fri fra arbejde kl.19 om aften. Men jeg mangler heldigvis kun 10-15 sider - tror jeg :)
Har endelig fået en eller anden gut (der i følge krak er fra næstved) til at fatte at han har fået fat i det forkerte mobilnummer, efter at han i løbet af den sidste måned har sendt den ene underlig/creppy sms efter den anden.
Jeg håber så sandelig ikke at der render en tøs rundt og giver folk mit mobilnummer i stedet for hendes eget.
#8351 tiany 16 år siden
Hvorfor, tænker du så - der er da længe til den 21/8 - ja, men jeg har fuldtidsarbejde i hele næste uge, så skal vi på ferie i 2½ uge og derefter har jeg 3 uger med fuldtidsarbejde igen og så er vi altså henne midt i august. Så tiden løber. Og jeg er knap så god til at få lavet tingene når jeg først har fri fra arbejde kl.19 om aften.
Men jeg mangler heldigvis kun 10-15 sider - tror jeg :)
#8352 filmz-Bruce 16 år siden
#8353 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8354 lagoni 16 år siden
#8355 Bobby Singer 16 år siden
#8356 tiany 16 år siden
Jeg håber så sandelig ikke at der render en tøs rundt og giver folk mit mobilnummer i stedet for hendes eget.
#8357 elwood 16 år siden
Ahh øv, så faldt min spøg til jorderen pokkers!
#8358 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#8359 lagoni 16 år siden
#8360 elwood 16 år siden
Vild med Dans!
Bare ikke programmet, er det svar nok 8-)
Nej jeg har såmænd bare opdaget den bedste fritidsbeskæftigelse for mig nogensinde!