Gravatar

#8501 dyg 15 år siden

Sidder og slapper af efter en trænings/opvisnings baseball kamp i Århus mod Flensburg Baltics, mens jeg prikker lidt til den store bule, der er midt på mit skinneben.

Man skal IKKE stoppe en baseball med benet, det gør ondt!

I aften vil jeg smide Jomfrukilden i afspilleren og ellers lave så lidt som muligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8502 evermind 15 år siden

Har ikke kunnet få IMDb til at virke i dag. Er der andre, der har samme problem?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8503 dyg 15 år siden

#8502 - Nope, virker fint her.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8504 Kruse 15 år siden

#8502: Jeg har i hvert fald ingen problemer haft.

Lige nu sidder jeg og venter på en tilbagemelding fra en ven, om hvorvidt det blev til noget pokerspil i aften.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8505 evermind 15 år siden

Argh, det er garanteret noget med plug-ins, add-ons, strap-ons og hvad alt det dér lort, jeg ikke kan finde ud af, nu hedder! :(

Det er til at få en møgpsykose over, når noget så uundværligt fra den ene dag til den anden pludselig slår bremserne i.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8506 Highland Park 15 år siden

#8505: Hvad er en møgpsykose, og findes der en modsætning til den?
En pragtpsykose f.eks.

IMDB virker fint her, men nu render jeg heller ikke rundt med en strap-on. Måske skulle du overveje at fjerne den. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8507 evermind 15 år siden

#8506
Aldrig! Min strap-on er det eneste, der trøster mig, når alt andet falder sammen! :)

En vaskeægte pragtpsykose var vist det, vi oplevede, mens Naite22 ventede på Superman Returns. Om det, efter filmen udkom, udviklede sig til en møgpsykose, skal jeg så ikke kunne sige.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8508 Highland Park 15 år siden

Haha!

Jeg synes ikke, at jeg er stødt på Naite22 før, så det må vel være en gammel Filmzbruger.

Jeg havde vist en pragtpsykose, da jeg ventede på "Antichrist". :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8509 Kruse 15 år siden

Et spontant opkald fra en ven, gør at jeg nu skal i biografen og se "Ice Age 3" om en halv time. Jeg kan endnu ikke få overtalt mine venner til at tage ind og se "Public Enemies" eller "I Love You, Man", men hey, det er stadig langt bedre end Transformers 2 :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8510 elwood 15 år siden

Der kommer REGN!

8-)

Det har hvertfald buldret herude, weeee.

Im singin in the...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: