Gravatar

#8511 Benway 15 år siden

Er lige faldet over [url= herlige interview med Alan Cumming om at arbejde med Stanley Kubrick. Det er vist ikke helt nyt, men jeg har i hvert fald ikke set det før.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8512 Steffan Rasmussen 15 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#8513 Highland Park 15 år siden

#8512: Hehe, tak for linket. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8514 evermind 15 år siden

Pragtpsykose, there you have it! :)

Hvis du havde følt noget som helst for din Antichrist, kære Highland Park, havde du været på banen i samme grad! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8515 elwood 15 år siden

Ahh those were the times, for satan naite22 var underholdene, aldrig har jeg været vidne til en større fan af en film.

i dag har vi ikke rigtig det mere, mest en lille glød som nogen gange ulmer lidt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8516 evermind 15 år siden

Hehe, Ulmer lidt ... minder mig om en vis Harry Potter-underskriftsindsamling.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8517 elwood 15 år siden

#8516 hehe du er ik hel gal på den 8-)

Synes bare det kedligt og skrive ting så åbenlys.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8518 evermind 15 år siden

Okay, my bad. Varmen gør mig mindre end subtil.

Der er ikke tilfældigvis nogen, der er ved at dø efter at køre til Ringsted og dele en film og en kold flaske hvidvin med mig? You guys bring the chips!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8519 Highland Park 15 år siden

#8514: Jeg har skam følt meget for den film, mens jeg gik i spændt forventning (ikke at forveksle med at have noget spændt fast foran). Jeg gider bare ikke at sidde og skrive alenlange indlæg om det. :)

Kold hvidvin lyder ellers godt... men jeg tror ikke, at du får nogen til at falde i fælden i kølvandet på de ovenstående indlæg... :/
Det får mig i øvrigt til at tænke på en vis scene i "Me, Myself & Irene".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8520 evermind 15 år siden

#8519
Hehe, vi kan alle sammen værdsætte, at positive forventninger godt kan gå mere stille for sig. :)

Og du har nok ret i din antagelse, desværre ... Det ser ud til at blive en ensom aften. Hvornår lærer jeg at holde kæft?? :(

Guys, I'm just messing with ya! Kom nu og prøv min str... HVIDVIN! Jeg ville sige hvidvin!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: