Gravatar

#8541 MOVIE1000 15 år siden

#8540 hvor mange saw film er der lavet i alt eller vil blive lavet:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8542 evermind 15 år siden

#8538
Selv tak, mester. Vi må ikke latte vare så længe, før vi gør det igen. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8543 filmz-jonasgr 15 år siden

Synes det er ret cool, at Rolf og Leth skiftevis er i kommentatorboksen. Det giver lidt afveksling. Rolf er ham som har indsigt i sporten, mens Leth kan komme med sjove anekdoter og give et historisk indblik både i sporten og området som ruten befinder sig på.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8544 Takfornu 15 år siden

# 8542 Måske kan vi til den tid se "Milk" og Malle's "My Dinner With Andre" :o)

Ellers lige blevet færdig med et gensyn med "Near Dark", "Lost Boys" og den altid fremragende "Wages of Fear" og tror jeg smider "The Third Man" på til aftenkaffen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8545 filmz-jonasgr 15 år siden

Efter at TV2 hele tiden reklamerer for Michael Andersens nyeste album (som kun fås på cd) har jeg fået den på hjernen. Og jeg har ikke engang hørt hele sangen, men kun det meget fængende omkvæd : "åååååååh jeg var på druk i går".

Men nu kan man da altid synge sin undskylning.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8546 elwood 15 år siden

Tough choice har to BD'er ikke set nogen af filmene endnu.

Cinderella Man (den altid gode Russel Crowe og Paul Giammi) Vs. Hollywoodland (Ben Affleck i en overraskene god rolle, og Adrien Brody)

What to choose ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8547 filmz-Bruce 15 år siden

Har lige undersøgt 3D brille markedet og kommet frem til ved en del læsning, at Dolby 3D brillerne må være det bedste valg, når der skal vælges briller til hjemmebio'en. Så han nu fået en adresse på en amerikaner, som åbenbart kender til forhandling af disse, da de ikke lige er sådan at få fat i, i almindelig retail.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8548 filmz-Bruce 15 år siden

Hmmm Oakley er åbenbart igang med et kombo solbrille- 3D brille projekt. Kan godt forudse der bliver et marked for 3D briller af god kvalitet, fremfor de skod plastic man får ved indgangen idag.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8549 Takfornu 15 år siden

# 8547 og # 8548 Tror inden længe filmene og hardwaren bliver produceret så bruke bliver unødvendige, men det bliver spændende at se hvad du finder frem til :-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8550 evermind 15 år siden

#8544
Jeg er altid åben over for nye eventyr. :) I øjeblikket har jeg i øvrigt The Fountain og et par Bergman-værker liggende, som jeg har svært ved at tage mig sammen til at gå igang med selv. Ikke fordi, jeg ikke vil, for så ville jeg ikke have dem stående, men visse ting kan synes lidt tunge (ikke at forveksle med kedelige!) at bevæge sig ud i helt på egen hånd.

Og så er det også fedt at have en at snakke med umiddelbart efter en film med mere tyngde.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: