Gravatar

#8551 Takfornu 15 år siden

# 8550 Ja, det er altid meget givende :)

Det er jo også specielt spændende med film, som lægger op til flere fortolknings muligheder, og selvom man måske ikke er enig, kan det virkelig gøre at man får en slags helheds(3D)oplevelse :)

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8552 gi-jones 15 år siden

#8549: jeg tror ikke du skal regne med at de blive unødvendige lige foreløbigt. Faktisk tvivler jeg ret stærkt på at det nogensinde kommer til at ske. Indtil videre findes der, mig bekendt, ikke en teknologi der kan give en stereoskopisk virkning for mere end én person ad gangen uden briller. Og hvis noget sådan dukker op bliver det selvsagt en skærm-teknologi og derfor ikke noget biograferne kunne finde på et indføre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8553 gi-jones 15 år siden

Jeg kan i øvrigt informere om at Nicki52 i gennemsnit skriver 23 indlæg på filmz om hver dag :-) Så meget fritid har jeg!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8554 dyg 15 år siden

#8550 - Efter at være kommet i gang med Bergman synes jeg ikke, at han er så tung at danse med (dog har jeg ikke set så mange af hans film).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8555 MOVIE1000 15 år siden

#8553 ahahah og han har ikke engang været medlem i 3 uger
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8556 gi-jones 15 år siden

#8555: Han fejrer faktisk sit 14 dages jubilæum i dag :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8557 evermind 15 år siden

#8553
Og det har han også! :)

#8554
Tja, det kunne selvfølgelig også være, jeg bare skulle stoppe med at være sådan en crybaby og komme igang. Det er bare BÅDE svensk og s/h, og selv om jeg ikke har noget imod nogle af delene, vil jeg da indrømme, at ingen af delene passer skide godt på mine kriterier for, hvad der ryger på sidst på dagen - hvor jeg som regel først finder tid til at se mine film.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8558 evermind 15 år siden

Men lad os nu give knægten (Nicki52) en chance. Vi har vel alle været nye og fremme i skoene. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8559 evermind 15 år siden

Fuck, jeg skal hen og indrømme noget pinligt her, men det er sgu da ikke Bergman, men Carl T. H. Dreyer, jeg har stående ... :$

Jeg så hans "Vampyr" hos Kadann på et tidspunkt og kunne egentlig godt lide den. Måske skulle jeg så bare se at komme igang med "Vredens dag" og "Ordet".

Skulle nogen dog til gengæld være friske på at præsentere noget Bergman, gerne "Det sjunde inseglet" for mig på et tidspunkt, tager jeg også gerne dén handske op over en kop latte. Du gi'r. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8560 filmz-Bruce 15 år siden

#8559 Jamen så bliver det et dobbeltprogram. Coraline og Bergman :) Den står vildt flot i BD udgaven.


http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews34/sevent...
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: