Gravatar

#861 filt 15 år siden

#860, har i prøvet den lokale pølsevogn?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#862 elwood 15 år siden

#861 han er ikke typen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#863 Yoda 15 år siden

#853

Politiken skriver, at der ikke var danskere ombord på det forulykkede fly:
http://politiken.dk/udland/article555781.ece

Ed: Det gælder så kun Star Tour og My Travel.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#864 lagoni 15 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra første dag på Odense Filmfestival. Det var ganske spændende, skulle styre nogle diskussioner med instruktører og mødte lidt filmfolk og andre frivillige. Fik samtidig en umådelig lyst til at slå de fleste danske teenagere, så svært kan det sgu da ikke være at sidde/tie stille i en biograf - ham ved siden af mig hørte endda musik, jeg måtte to ganeg bede ham om at slukke. Respektløse tosser.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#865 lagoni 15 år siden

Nyt kapitel i "øhm, er det ikke almen viden?": en italiensk lægegruppe vil forbyde hospitalsserier, fordi de misinformerer om sygdomme... Jeg har ellers altid brugt ER som medicinsk leksikon og House som huslæge.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#866 filmz-Bruce 15 år siden

#864 Mærk dig mine ord, det er toppen af isbjerget. Vi går mod de [url= tossers tidsalder[/url].
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#867 Takfornu 15 år siden

# 864 Lyder da ellers som en spændende tjans du har fået dig :)

# 865 Hmmm intressant ;)

# 866 Ohhh dear ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#868 tiany 15 år siden

Nå så kom jeg hjem fra arbejde, fik mig noget at spise og et dejligt varm bad.
Dagens gang:
- Det stod selvfølgelig ned i stænger da jeg skulle cykle ud til min mor, så man blev nød til at iklæde sig regntøj, hvilket jeg altid synes er ulækkert fordi det er varmt og klæber.
- Min mor fortalte mig at min storesøster ikke længere er så sur, som hun har været - hvilket vil sige hun kun er pisse-sur - hun er meget mærkelig og mener åbenbart at resten af familien holder hende udenfor.
- Håndboldkampen var jo ikke ligefrem den store succes
- Så af en eller anden grund kvindernes hammerkast - underlig sport
- Tog på arbejde, hvilket forløb meget normalt.

Er nu pænt busted
Valar morghulis
Gravatar

#869 filmz-Bruce 15 år siden

Skriver amerikanerne engelsk eller amerikansk, for jeg har en formodning om, at "the kings english" ikke mere er pensum.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#870 Takfornu 15 år siden

# 869 I hvad sammenhæng ??? ... De har jo engelsk på skemaet svarende til vores dansk når de går i High School.

Sad igår og castede til et af mine projekter, hvis jeg nu havde frie midler. Det gav inspiration til at udvikle karakterene endnu mere efter man fik et ansigt på :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: