Gravatar

#8691 Bates 15 år siden

tak!
Gravatar

#8692 Kruse 15 år siden

Har lige fået bestilt flybilletter til engang i august, når jeg skal over til London og se Arsenal spille mod Portsmouth. Med Ryanair fra Billund til London(Stansted) for 2 personer frem og tilbage kostede kun 601 kr.. Det er dog uden baggage, men stadig en meget overkommelig pris :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8693 gi-jones 15 år siden

Jeg tegner storyboards. Det er jeg fandme ikke ret god til :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8694 Bony 15 år siden

Velkommen tilbage Utyske. :)

hehe
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8695 davenport 15 år siden

Velkommen tilbage :) - fedt brugernavn iøvrigt ;)

Back from Germany:
Status er 6 kasser øl, 3 kasser sodavand, 19 liter vin og ca. 5 kg. pølser + diverse tyske enkeltøl.
Forventer at det er væk i morgen tidlig, så jeg kan komme på arbejde...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8696 El vez 15 år siden

davenport (8695) skrev:
Velkommen tilbage :) - fedt brugernavn iøvrigt ;)

Back from Germany:
Status er 6 kasser øl, 3 kasser sodavand, 19 liter vin og ca. 5 kg. pølser + diverse tyske enkeltøl.
Forventer at det er væk i morgen tidlig, så jeg kan komme på arbejde...


God damn - så kan du heller ikke blive mere jyde :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8697 davenport 15 år siden

Og det regner jeg med ikke tæller på minussiden? - For fanden, jeg købte jo ikke ind for 2000,- for at der skulle falde støv på... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8698 filmz-jonasgr 15 år siden

Nu kan jeg se at det samme nummer har ringet til mig 2 gange. På to forskellige dage. Og det er ikke en person jeg kender. Jeg har dog ikke været hurtig nok til at tage den.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8699 Bony 15 år siden

Jeg har lige knappet en gylden dame op og hun er fandme kold og lækker. En dejlig kælling. Overvejer lidt at drikke mig fuld, bare fordi at jeg kan!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8700 wiseguy 15 år siden

Er dødtræt men helt høj :o) Jeg var til en fuldstændig overdrevet fed koncert med Springsteen i Herning i går aftes. Jeg har efterhånden været til en håndfuld af hans koncerter, men den her var klart en af de bedste, hvis ikke den bedste!!
Den mand er simpelthen genial!! Et sindssygt energibundt, der får en Duracell bunny til at fremstå som et road kill!! Manden fylder 60 til september, alligevel spæner han rundt med ild i røven i 3 timer uden en eneste pause!! Han er og bliver min fortrukne musiker, der er bare ingen, der kommer i nærheden af ham.
Thomas Treo fra EB sabler lyden ned og giver koncerten 3/6. Lyden ku’ givetvis kritiseres ind imellem, men det var ikke halvt så slemt som i Parken og med det show, der blev leveret i går aftes: Who gives a fuck?? Bortset fra mavesure Treo selvfølgelig!!!

Eneste men, for mit vedkommende ved Herning, var det trafikale helvede både før, men specielt efter koncerten :o(

Var der andre Filmz’er i Herning???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: